‌رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه صندوق ویژه سلامت با هدف پیگیری مسائل درمانی ایثارگران و جانبازان راه‌اندازی شده است، گفت: در حال حاضر ۷۰ درصد قانون جامع ایثارگری اجرایی شده است.
کد خبر: ۸۰۳۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵ 21 August 2015
حجت‌الاسلام محمد علی شهیدی‌محلاتی در دیدار با خانواده‌های ایثارگران شهرستان تربت حیدریه اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور این است که بتواند به فضل الهی با گشایش در بخش خصوصی زمینه‌های مناسب اشتغال را فراهم کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه اجرای قانون جامع ایثارگری را در دستور کار قرار داده‌ایم بیان کرد: موارد مربوط به این قانون در کمیسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است و امیدواریم زودتر زمینه اجرای کامل این قانون فراهم شود.

شهیدی با اشاره به اینکه در حال حاضر 70 درصد این قانون اجرایی شده است گفت: صندوق ویژه سلامت با هدف پیگیری مسائل درمانی ایثارگران و جانبازان راه‌اندازی شده است و هزینه‌های مربوط به دارو و بیمه بیماران را در مواردی که از عهده ایثارگران خارج باشد پرداخت می‌کند.

وی با اشاره به وضعیت استخدام ایثارگران در دستگاه‌های دولتی گفت: در حال حاضر 50 هزار متقاضی ایثارگر و جانباز وجود دارد که تعداد آنها کاهش یافته ‌و البته دستگاه‌های دولتی نیز 25 درصد سهمیه استخدام خود را به این گروه اختصاص داده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار