رئیس کانون جوانان رضوی آذربایجان شرقی
رئیس کانون جوانان رضوی آذربایجان شرقی از برگزاری مراسم استقبال از خادمین آستان قدس رضوی و جشن بزرگ بزم نور در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۸۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶ 20 August 2015

به گزارش تابناک تبریز سعید مطلبی، رئیس کانون فرهنگی جوانان رضوی آذربایجان شرقی، با تشریح برنامه های جشن های مردمی زیرسایه خورشید، ابراز داشت: مراسم استقبال از خادمین آستان قدس رضوی روز پنجشنبه(29مرداد) در فرودگاه تبریز برگزار می شود.

وی افزود: دیدار با آیت الله مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، غبارروبی مزار شهدا و قرائت دعای کمیل از دیگر برنامه های اولین روز از جشن های مردمی زیر سایه خورشید است.

رئیس کانون فرهنگی جوانان رضوی آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه های دومین روز جشن زیر سایه خورشید عنوان کرد: جشن زوج های جوان عصر روز جمعه(30مرداد) در سالن صدرای تبریز برگزار می شود، حضور در نماز جمعه،حضور در هیئات شهدای کربلا، انصارالحسین(علیه السلام)، اکبریه و قائم آل محمد(صلی الله علیه و آله و سلم) از دیگر برنامه های این روز است.

مطلبی همچنین حضور تیم هایی از کاروان زیر سایه خورشید در ارتش، شیرخوارگاه احسان، خانه سالمندان مهر خوبان، شهرستان های هریس، زرنق و کلوانق، معلولین ذهنی امید، روستای اندبیل و حضور در شهرستان مرند را از برنامه های روز سوم برشمرد.

وی گفت: در روز یکشنبه(1 شهریور) کاروان زیر سایه خورشید در سپاه عاشورا و شهرداری کلانشهر تبریز حضور پیدا می کند، حضور در شهرستان اهر و سردرود، دیدار با طلاب جامعه المصطفی العالمیه نیز از برنامه های این روز است.

رئیس کانون جوانان رضوی آذربایجان شرقی در پنجمین روز برنامه های زیر سایه خورشید و به مناسبت روز پزشک، از تنی چند از پزشکان استان تجلیل شده و تیم هایی از این کاروان در شهرستان های میانه و سراب حضور پیدا می کنند.

مطلبی تصریح کرد: دیدار با زندانیان تبریز، عیادت از بیماران، دیدار با خانواده شهدا، حضور در اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هم از برنامه های روز سه شنبه(3شهریور) می باشد.

وی افزود: در همین روز جشن بزم نور با حضور اقشار مختلف مردم در چهارراه شهید بهشتی تبریز برگزار می شود.

رئیس کانون جوانان رضوی آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه های روز پایانی جشن های مردمی زیرسایه خورشید گفت: دیدار با کارکنان دادگستری، آتش نشانی، ایران خودرو و حضور در شهرستان های آذرشهر، ایلخچی و مراغه از برنامه های پایانی این جشن مردمی در ایام دهه کرامت است.

منبع : خبرگزاری شبستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار