رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام از کاهش ۱۰ درصدی متقاضیان گواهینامه رانندگی دراستان خبر داد.
کد خبر: ۷۹۹۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵ 24 November 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کوهزادی در جلسه تعاملی با رئیس شعبه راهشگا استان ایلام اظهار داشت: برپایه آمارهای مرکزصدور گواهینامه پلیس راهوراستان،از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۷ هزار و۴۳۲ فقره انواع گواهینامه رانندگی برای متقاضیان صادرشده که نشان دهنده کاهش ۱۰درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

وی با بیان اینکه فعلا تصمیمی برای افزایش هزینه ثبت نام نداریم، افزود: سیاست پلیس راهور عدم افزایش قیمت هاست و کلیه مدیران آموزشگاه های رانندگی تابعه استان درخصوص این موضوع توجیه و تاکید شده حق اخذ هیچ گونه وجه اضافی از متقاضیان را نداشته و مستمراً براین مسئله نظارت می شود.

کوهزادی با اشاره به اینکه تاکنون بنزین سهیمه ای برای خودروهای آموزشی آموزشگاههای رانندگی درنظرگرفته نشده است، از مسئولان خواست هرچه سریعتراین سهم را درنظرگرفته و با فوریت تزریق کنند.

درادامه این نشست رئیس پلیس راهور استان، نقص در ارائه آدرس را مهمترین مشکل تأخیر یا نرسیدن گواهینامۀ رانندگی به دست متقاضیان عنوان کرد و اظهار داشت: پلیس راهورتأیید پرونده های متقاضیان قبول شده در آزمون گواهینامه را در کمتر از ۲۴ ساعت انجام می دهد.

این مقام مسئول با تأکیدبر این مطلب که در روند صدور گواهینامه تعللی صورت نمی گیرد، تصریح کرد: فرایند چاپ گواهینامه نیز در کمترین زمان ممکن انجام شده و حدود ۲ تا ۳روز طول می کشد؛ اما مسئله و مشکل موجود، آدرسی است که خود متقاضیان به پلیس می دهند.

وی گفت: متقاضیان باید آدرس منزل خود را ارائه دهند، و از ارائه آدرس محل کار یا خوابگاه خودداری کنند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار