رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام به رانندگان توصیه کرد با توجه ظرفیت محدود پل روگذر تقاطع غیر همسطح رسالت شهر ایلام درصورت تردد از این محل ترجیحا از مسیر زیرگذر استفاده کنند.
کد خبر: ۷۹۵۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰ 09 November 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ پس از افتتاح زیرگذر رسالت در شهر ایلام، چهارراه رسالت و برخی محورهای مواصلاتی به این چهار راه با ترافیک سنگینی مواجه شد.

در این راستا ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: گاها مشاهده می ‌شود شماری از رانندگان که در محدوده این تقاطع درحرکت هستند بجای حرکت در مسیر زیرگذر که فضای کافی عبور دارد، بی‌جهت از رمپ‌های کناری پل استفاده می‌کنند.

وی بابیان اینکه ظرفیت روگذر این تقاطع بعد احداث تقاطع غیرهمسطح به‌شدت کاهش یافته و همانند سابق نیست، افزود: به همین دلیل روگذر این تقاطع در هنگام پیک ترافیک و اوج بار به علت عدم گنجایش حجم ترافیک عبوری با مشکلات جدی مواجه است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام با اشاره به اینکه دیگر از لحاظ فنی و مهندسی  امکانی برای هیچ گونه تغییرات سخت افزاری و ساختاری در این مسیر وجودندارد، خاطرنشان کرد: تنها راه برون رفت از این وضعیت بغرنج، رعایت مقررات ترافیکی، پرهیز ازسفرهای زائد در این محدوده و همچنین استفاده حداکثری از مسیر زیرگذر این تقاطع است./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار