معاون استاندار بوشهر:
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: امسال با اجرایی شدن طرح‌های تدوین شده ۸۰ درصد جمعیت روستایی استان بوشهر دارای زمین ورزشی چمن مصنوعی می‌شوند.
کد خبر: ۷۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱ 19 August 2015
 فتح الله حقیقی صبح امروز در نشست ستاد جشنواره  فجر امید استان بوشهر بر ایجاد تحرک و نشاط در میان جوانان تاکید کرد و اظهار داشت: از ابتدای سال 94 در راستای توسعه ورزش‌های همگانی و قهرمانی در استان با تدبیر استاندار بوشهر طرح‌ها و گام‌های خوبی برداشته شده است.

وی با اشاره به احداث 60 زمین ورزشی چمن مصنوعی در سال  93 برای روستاهای بالای یک‌هزار نفر جمعیت تصریح کرد: در روستاهای استان بوشهر اقدام موثری برای پویایی و تحرک جوانان شکل گرفته که امسال با اجرایی شدن طرح‌های تدوین شده 80 درصد جمعیت روستایی استان بوشهر دارای زمین ورزشی چمن مصنوعی می‌شوند.

معاون استاندار بوشهر با تاکید بر ضرورت حمایت از توسعه ورزش اظهار داشت: ما در استان بوشهر به دنبال ساماندهی ورزش راستای ایجاد پویایی و نشاط جوانان در بعد مقوله ورزش همگانی و قهرمانی هستیم و در این مسیر روند خوبی شروع شده که با استمرار آن ضمن ارتقا سرانه ورزش تحرک مطلوبی در جوانان ایجاد می‌شود.

حقیقی با تاکید بر اجرای باشکوه جشنواره  ورزشی فجر امید که در هفته دولت افتتاح می‌شود افزود: این جشنواره امسال  توسط ستاد اجرایی طرح‌های امید اجرا می‌شود و به عنوان الگویی مناسب برای سال‌های آینده باشد تا توسط سازمانهای مردم نهاد اجرا شود.

وی اظهار داشت: این جشنواره با هدف توسعه ورزش بخصوص فوتبال در مناطق استان بوشهر و همچنین ایجاد رقابت سالم و  سلامت  نسل جوان و بالا بردن نشاط اجتماعی و نیز  استفاده  مطلوب از اجرای طرح احداث زمین‌های چمن مصنوعی ویژه مینی فوتبال در روستاهای بالای یک‌هزارنفر جمعیت و شکل گیری و تقویت دسته جات ورزشی و تامین نیروی کارآمد در زمینه‌های فنی و اجرایی در سطح استان برگزار می‌شود.

معاون استاندار بوشهر بیان کرد: جوانان فرصت و ثروت‌های ارزشمند ما هستند که هر تلاش انجام شود به عنوان سرمایه‌گذاری برای آینده با نشاط و پویایی این نسل گرانبها انجام می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار