حسن حنان گفت: دولت با برنامه ریزی مناسب توانسته گندم مورد نیاز کشور را ذخیره سازی نماید و مشکلی در تامین نان مورد نیاز مردم وجود ندارد.
کد خبر: ۷۹۳۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ 02 November 2019
به گزارش  خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی غله وخدمات بازرگانی استان کرمانشاه،حسن حنان قائم مقام مدیر عامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران گفت : دولت با برنامه ریزی مناسب توانسته گندم مورد نیاز کشور را ذخیره سازی نماید و مشکلی در تامین نان مورد نیاز مردم وجود ندارد.

او گفت : یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن گندم خرید داخل در شش ماهه اول سال برای متعادل کردن موجودی استان‌ها در کشور حمل و جابه‌جا شده است و در واقع برنامه حمل گندم در کشور برای ایجاد تعادل موجودی استان‌ها بر اساس برنامه‌های حمل شرکت در حال اجرا است.

حسن حنان از اقدامات مدیر کل و کارکنان اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: در فصل زراعی گذشته بیش از ۸ میلیون تن گندم از کشاورزان سراسر کشور خریداری شد که از این میزان سهم استان کرمانشاه ۵۴۶ هزار تن بود و استان کرمانشاه توانست به رتبه پنجم کشور در خرید تضمینی گندم دست پیدا کند. 

با اشاره به پرداخت ۲۵ هزار میلیارد تومان، یارانه آرد و نان در سال توسط دولت، افزود: برخورد با متخلفین و بستن تمامی روزنه‌های فساد از اولیت‌های اصلی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران است و تمامی همکاران ما در ادارات کل غله استان‌ها نیز می‌بایستی همواره به این موضوع توجه ویژه داشته باشند. 

ماشااله ارویسی، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه را در حوزه‌های مختلف از جمله اداری مالی، خرید تضمینی گندم و دانه‌های روغنی، مراکز ذخیره سازی، کارخانه‌های آرد سازی، واحد‌های خبازی و حمل گندم به ایشان ارائه نمود و افزود: بر اساس برنامه حمل ابلاغی از شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران از ابتدای سال تا کنون بیش از ۲۱۶ هزار تن گندم از کرمانشاه به سایر استان‌ها حمل گردیده است و این روند همچنان ادامه دارد. 

رئیس انجمن صنفی کارخانه‌های آرد سازی استان به بیان مشکلات کارخانه‌های آرد استان پرداخت و پیشنهاداتی را جهت بهبود وضعیت آرد کشور ارائه نمود .

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار