رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی دهلران ؛
رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶۰پرونده شکایتی در مراجع حل اختلاف کار بررسی ومنتج به صدور رای شده است.
کد خبر: ۷۹۳۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 02 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  عباس پیش بهار در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: شهرستان دهلران یکی از شهرستان های فعال در حوزه کار گری است.

وی اظهار داشت : یکی از موضوعات مهمی که همیشه مد نظر همه مسئولان استان و شهرستان قرار گرفته جذب و بکار گیری افراد بومی منطقه در شرکت های فعال است ودر این راستا تلاش شده که اقدامات خوبی صورت بگیرد.

رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی افزود : خوشبختانه در کمیسیون کارگری که در آبان ماه در محل فرمانداری برگزار شد تاکید اعضای کمیسیون بر بکارگیری نیروهای بومی منطقه و رعایت ماده ۴۷برنامه ششم توسعه بود و در صورت عدم رعایت ماده فوق از طریق مجاری قانونی با شرکت برخورد بعمل خواهد شد.

وی گفت : پیمانکاران شرکت اویک در دو پروژه پتروشیمی و NGL3100 دهلران قرار است فعالیت کاری خود را توسعه بدهد که با توسعه جبه های کاری در این شرکت ها بدون شک افراد جویای کار زیادی در شهرستان جذب خواهند شد.

وی بیان داشت : یکی از اقدمات بسیار موثری که در ماه جاری صورت گرفت معرفی و بکارگیری نیروهای تعدیلی شرکت ایکو در پروژه پتروشیمی دهلران با دو برابر ظرفیت با تخصص مورد درخواست شرکت پتروشیمی بود.

وی بیان داشت : برای جذب افراد در شرکت های مستقر در شهرستان ، تشکیل کمیته نظارت بر جذب و رعایت عدالت درمعرفی نیرو از طریق موسسه کاریابی غیر دولتی شیوه جذب در معرفی نیرو با اعلام نیاز شرکت ازطریق موسسه کاریابی غیردولتی و با نظارت اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی ،فرمانداری شهرستان،تامین اجتماعی و شرکت مورد درخواست براساس نوبت ،تخصص،با اولویت بومی گزینی صورت می پذیرد تا حقی از شهروندان در این راستا تضییع نگردد.

رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی شهرستان دهلران گفت : قبل از سال جاری بین 300تا 400نفراز جوانان فارغ تحصیل وجویای کار در میادین نفتی دانان شهرستان دهلران مشغول به کار خواهند شد.

پروژه نفتی دانا ن در اواخر ماه آبان یا آذرماه سال جاری و در سفر ریاست محترم جمهوری به استان ایلام کلنگ زنی وآغاز خواهد شدکه شروع این پروژه نوید بخش اشتغال برای جوانان منطقه است.

رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی شهرستان تصریح کرد : خوشبختانه شرکت های زیر مجموعه پایدار غرب در حوزه نفتی که با تلاش نماینده مردم در مجلس شواری اسلامی ،نماینده عالی دولت در شهرستان و مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان و سایر مسئولین ارشد استان که در حال انجام است شروع به فعالیت خواهند نمود که در این راستا می تواند نقش بسزایی را در اشتغالزایی جوانان شهرستان ایفا کند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار