یکی از مهمترین نیازهای شهر مهران ایجاد و ساخت یک پارکینگ در ورودی شهر مهران است که این مهم هم اکنون در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۷۹۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۲ 19 August 2015

به گزارش تابناک ایلام،، حسین کلانتری در نشست ستاد اربعین در استانداری ایلام اظهار داشت: مرز مهران سال گذشته شاهد حجم زیادی از زوار عتبات عالیات در ایام اربعین بود که می طلبد در سال جاری مسئولان کشوری  توجه ویژه ای به استان داشته باشند.

وی بیان داشت: مردم کشورمان به واسطه نزدیک بودن و امنیت از مرز مهران برای رفت و آمد استفاده می کنند که نیاز است امکانات بیشتری در این مرز ایجاد شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام افزود: تاکنون شاهد تحولات بسیار خوبی در بحث امکانات بهداشتی، راه، روشنایی، ساخت پل و ...بوده ایم ولی مسئولان کشوری در بحث اعتبارات توجه بیشتری به مرز داشته باشند.

کلانتری عنوان کرد: در حال حاضر بحث زیرساختهای مرز مهران با جدیت در حال پیگیری است و بخش مهمی از مشکلات سال قبل را حل خواهیم کرد.

وی افزود: یکی از مهمترین نیازهای شهر مهران ایجاد و ساخت یک پارکینگ در ورودی شهر مهران است که این مهم هم اکنون در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: سال گذشته به دلیل نبود پارکینگ بیشتر ماشین ها در داخل شهر در رفت و آمد بودند و باعث ترافیک شده بود که در سال جاری باید قبل ورود به شهر مهران، ماشین ها پارک شوند.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار