کد خبر: ۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷ 24 January 2015
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چالوس گفت: مسابقه روان‌خوانی قرآنکریم به مناسبت ایام‌الله دهه‌فجر به‌صورت تلفنی در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک - مازندران، حجت‌الاسلام علی اسفندیاری با گرامیداشت ایام دهه‌فجر اظهار داشت: محفل انس با قرآن در مساجد 14 معصوم(ع)، المهدی مرزن‌آباد، نورسر، سینوا و هیئت محبان امام زمان(عج) شهرستان چالوس اجرا می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: محفل انس با قرآن در مساجد حسینی عسل‌سر، آبرنگ، تجن‌کلای علیا و دارمیش‌کلا نیز در این ایام در شهرستان چالوس اجرا می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چالوس از همایش مربیان قرآن‌کریم در ایام دهه‌فجر در این شهرستان خبر داد و افزود: مسابقه جدول متقاطع از برنامه‌های فرهنگی، قرآنی این اداره در دهه‌فجر است.

وی اضافه کرد: برگزاری جشن انقلاب در مراکز قرآنی چالوس، برگزاری مسابقه روان‌خوانی قرآن به‌صورت تلفنی، تشکیل کمیته مساجد، هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان، دیدار با خانواده‌های شهدا توسط شورای هیئت مذهبی و برپایی ایستگاه صلواتی توسط این شورا از دیگر برنامه‌های فرهنگی قرآنی اداره تبلیغات اسلامی چالوس است.

اسفندیاری با تاکید بر ایجاد انگیزه و احساس مسئولیت عمومی و ملی برای بزرگداشت دهه‌فجر توسط هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان شهرستان چالوس خاطر‌نشان کرد: برگزاری جشن محوری با شرکت مسئولان هیئت‌های مذهبی، مداحان و کانون‌های فرهنگی،برگزاری مراسم جشن و سرور در مساجد و حسینیه‌های شهرستان توسط هیئت مذهبی و مبلغان اعزامی از برنامه‌های ویژه در این روزها است.

به گزارش فارس، وی در پایان اذعان داشت: برپایی جشن ویژه دهه‌فجر توسط مساجد و هیئت‌های مذهبی شهرستان چالوس از برنامه‌های فرهنگی و قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چالوس در این ایام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار