مدیر عامل اتوبوسرانی قزوین خبر داد:
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قزوین گفت: در سه ماه گذشته میزان جابه‌جایی مسافر توسط اتوبوسرانی قزوین بیش از ۲۰ هزار نفر کاهش داشته است.
کد خبر: ۷۸۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸ 18 August 2015

به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدحسن ایرانخواه در این باره  اظهار داشت: به طورمیانگین تعداد اتوبوس‌ها برای حمل و نقل عمومی تعداد مسافر از 150 هزار نفر به 130 هزار نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه  این سازمان در فصل تابستان با کاهش میزان مسافر روبه رو بوده است، تصریح کرد: این میزان کاهش به دلیل تعطیلی مدارس بوده و با بازگشایی مدارس پیش‌بینی می‌شود که میزان مسافران اتوبوس‌ها افزایش یابد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی  شهر قزوین و حومه با اشاره به اینکه تعداد اتوبوس‌ها در شهر قزوین در سال گذشته 14 دستگاه اتوبوس بوده است، بیان کرد: این تعداد امسال کاهش یافته و به میزان 12 دستگاه رسیده است.

ایرانخواه با بیان اینکه آمار مسافران به طور کلی قابل پیش‌بینی نبوده و متغیر است، اظهار کرد: حق انتخاب برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی با خود مردم بوده ولی به طور کلی می‌توان گفت که این اتوبوس‌ها به صورت ثابت مسافران خود را دارد.

وی با اشاره به اینکه در راستای کاهش ترافیک و تردد شهری اتوبوس‌های حومه و برون شهری به پارک سوار قزوین انتقال یافته است، عنوان کرد: این عمل به منظور کاهش تردد این دستگاه‌ها در شهر و کاهش میزان ترافیک است.

وی با بیان اینکه مسیر حرکت اتوبوس‌های برون شهری  از بلوار آیت‌الله خامنه‌ای و خیابان شهید بهشتی است، خاطرنشان کرد: این اتوبوس‌ها اجازه تردد در شهر قزوین را نداشته و در صورت مشاهده تخلف از سوی این رانندگان با متخلفان برخودهای جدی می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهر قزوین و حومه افزود: تعیین مسیر حرکت  اتوبوس‌های برون شهری توسط کمیته فنی شورای ترافیک قزوین است و توسط اعضای آن مشخص می‌شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مسافر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
خدمات اتوبوسرانی قزوین در حد یک فاجعه است.
رشوند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
باسلام خدمت مسافر گرامی
بنده ازشما مسافر محترم می خواهم که یک بار به سازمان اتوبوسرانی تشریف بیاورید و نزدیک از تلاش شبانه روزی پرسنل این سازمان دیدن بفرمائید و این قدر زود قضاوت نکنید هرچند تا حدودی حق با شما می باشد ولی به دلیل تحریم ها و کمبود اعتبار از سوی وزارت کشور تمامی اتوبوس هایی که رنگ آنها قرمز شده برای اولین بار در کشور و با ابتکار جناب آقای ایرانخواه بازسازی شده است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار