مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی گفت: در پنج ماهه سال جاری شش هزار و ۲۰۲ حامی نیکوکار استان برای شرکت در طرح محسنین اعلام آمادگی کرده اند.
کد خبر: ۷۸۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶ 18 August 2015
به گزارش خبرگزاری ما و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی، حسین دشتی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: با تبلیغات و اطلاع رسانی رسانه های جمعی به خصوص رسانه ملی درباره طرح محسنین در ماه مبارک رمضان باعث شد مردم و حامیان خیر از این طرح کمیته امداد استقبال نمایند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۶۸۳ حامی از ۵۶۶ فرزند نیازمند در قالب طرح محسنین حمایت کردند، ادامه داد: طرح محسنین شامل حمایت مستمر از فرزندان غیر یتیم توسط حامیان است و حامیان می توانند با انتخاب خانواده مورد نظر همراه با اهدای مبلغ تعهدی ماهانه حداقل ۳۰ هزار تومان نیازهای این عزیزان را تامین کنند.

دشتی ادامه داد: خانواده مشمول طرح محسنین شامل آن دسته از خانواده های نیازمند می شود که دارای سرپرست بیمار، معلول، ازکار افتاده و یا زندانی هستند.

وی افزود: بی تردید در کنار ما فرزندانی نیازمند هستند که دست تقدیر پشتوانه عظیم پدر را به دلایلی چون جدایی والدین و یا گسستن پدر از فضای پر مهر خانواده از زندگی شان زدوده و یا به دلیل بیماری و کهولت؛ پدر توان اداره ی زندگی را ندارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: این فرزندان محروم برای رفع نیازهای معیشتی، تحصیلی، درمانی و سایر نیاز های اساسی خود در انتظار یاری خیرین نیکوکار هستند تا همانند سایر فرزندان این مرز و بوم با عبور از خزان زندگی به بهار بالندگی برسند.

دشتی با اشاره به اینکه کمیته امداد به عنوان متولی امور محرومان گام های ارزشمندی برداشته و در این راستا طرح های اکرام و محسنین را با مشارکت خیرین اجرا می کند گفت: این طرحها به منظور استفاده از مشارکت مردمی در رسیدگی و مساعدت به ایتام و خانواده های نیازمند اجرا می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار