کد خبر: ۷۸۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۲ 18 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: دوره‌های آموزشی ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گچساران، امین محمدی در دیدار مدیران و روسای شرکت نفت و گاز گچساران و جمعی از پیمانکاران، اظهار داشت: تعامل و همکاری هر چه بیشتر و بهتر بین شرکت نفت و گاز گچساران و شرکت‌های پیمانکاری در این شهرستان امری ضروری است، شناسایی و بررسی مشکلات موجود جهت تعامل و همکاری بیشتر و بهتر بین مجموعه نفت و پیمانکاران در شهرستان گچساران مفید است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: برطرف شدن مشکلات سبب پیشبرد بهتر اهداف و ارائه خدمات مطلوب‌تر در زمینه فعالیت‌های عملیاتی، فنی، نیروی انسانی و خدماتی می‌شود و برای نیل به این اهداف، شناخت و رعایت اصولHSE  بسیار حائز اهمیت است.

محمدی عنوان کرد: شرکت نفت و گاز گچساران جهت تحقق این هدف و تکمیل این اطلاعات در نظر دارد کلاس‌های آموزشی ایمنی، بهداشت و محیط زیست را برای پیمانکاران برگزار کند.

در این نشست پیمانکاران و مدیران شرکت نفت و گاز گچساران مسائل مرتبط باHSE  و راهکارهای مناسب آن را مورد بررسی قرار دادند.

براساس اهداف تعیین شده، برای بررسی مسائل مرتبط با پیمانکاران، این نوع جلسات در 2 هفته آینده نیز برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار