فرمانده انتظامی شهرستان ایوان:
فرمانده انتظامی شهرستان ایوان در استان ایلام از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و دستگیری سه خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۴ 18 August 2015

به گزارش تابناک ایلام،، سرهنگ شهرام امیری اظهار داشت: در اجرای طرح یکروزه مقابله با سوداگران مرگ که توسط کلانتری‌های شهرستان ایوان اجرا شد تعداد سه خرده فروش مواد مخدر دستگیر و مقادیری انواع مخدر از آن‌ها کشف و ضبط شد.

وی افزود: پلیس مصمم است با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی و سوداگران مرگ قاطعانه برخورد کند و اجازه نخواهد داد که آسایش و ارامش مردم سلب نمایند و جوانان این دیار را منحرف و اسیر مواد مخدر کنند.

سرهنگ امیریان تصریح کرد: خانواده‌ها باید مراقب فرزندان خود باشند و از دوستانشان شناخت پیدا کنند زیرا یکی از دلایل روی آوردن جوانان به سمت و سوی مصرف مواد مخدر داشتن دوستان ناباب و معتاد است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان از شهروندان درخواست کرد که در اجرای این طرح‌ها پلیس را با گزارش اخبار در زمینه تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر از طریق تلفن 110یاری کنند.

خودرو پراید با خلافی 17 میلیون ریالی روانه پارکینگ شد

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول در استان ایلام از توقیف یک دستگاه خودرو پراید با خلافی 17میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ بهروز علیمرادی ظهار داشت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان چرداول در هنگام انجام گشت و کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه خودرو سواری پراید را به دلیل رعایت نکردن مقرارت راهنمایی و رانندگی متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول افزود: پس از متوقف کردن خودرو و بررسی سوابق آن از سیستم اجرائیات پلیس راهور مشخص شد که خودروی مذکور دارای مبلغ 171 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده است.

سرهنگ علیمرادی با اشاره به اینکه سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه، عبور از چراغ قرمز، سد معبر از جمله تخلفات راننده این خودرو بوده اظهار داشت: خودروی پراید جهت سیر مراحل قانونی توقیف و روانه پارکینگ شد.

جریمه 300 هزار ریالی برای حمل مسافر با خودرو شخصی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام با تاکید بر برخورد جدی با مسافربر‌های شخصی در استان گفت: مسافر کشی با خودرو شخصی 300 هزار ریال جریمه دارد.

سرهنگ نوراله خادم اظهار داشت: حمل مسافر با وسیله نقلیه شخصی خلاف قانون و برابر مقررات مبلغ 300 هزار ریال اعمال قانون در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان در طرح‌های ضربتی خود، طرح برخورد با مسافر بر‌های شخصی را نیز در دستور کار خود قرار داده‌اند.

رئیس راهنمایی و رانندگی ایلام تصریح کرد: پلیس در راستای اجرای تکالیف قانونی و برخورد با متخلفان خصوصا مسافربر‌های شخصی از ابتدای سال تا کنون تعداد 267 راننده مسافربر شخصی را به دلیل حمل غیرمجاز مسافر با پلاک شخصی، اعمال قانون کرده است.

وی گفت: برابر بند 2081 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی حمل مسافر با وسیله نقلیه شخصی یا غیر مجاز در شهر‌های بزرگ و مراکز استان هامبلغ 300 هزار ریال اعمال قانون در پی خواد داشت.

سرهنگ خادم خاطرنشان کرد: با هماهنگی و همدلی بیشتر مسئولان در بخش ترافیکی شاهد بهبود بیشتر اوضاع ترافیکی و کاهش حوادث و سوانح رانندگی باشیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار