رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: اراضی ملی و منابع طبیعی جزء حقوق عامه است، با متجاوزان اراضی ملی و منابع طبیعی در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۷۸۴۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ 03 October 2019

به گزارش تابناک ایلام، علی دهقانی  گفت: اراضی ملی و منابع طبیعی جزء حقوق عامه است و هر جایی که تعرض و تجاوزی صورت گیرد دادستان به‌عنوان مدعی‌العموم ورود کرده و دستور به تعقیب صادر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دستگاه قضا حافظ انفال و اموال دولتی است، افزود: مشخص کردن حدود اراضی ملی سبب جلوگیری تجاوز به عرصه‌های ملی و منابع طبیعی می‌شود و چنانچه تخلفی در این راستا صورت گیرد افراد خاطی به‌راحتی شناسایی و با آنان برخورد می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان بیان کرد: تجاوز به اراضی ملی ومنابع طبیعی قابل گذشت نیست و دستگاه قضایی با متخلفان در چارچوب قانون با قاطعیت وسرعت برخورد خواهد کرد.

وی یادآور شد: در راستای ارائه خدمات بیشتر به زوار سیدالشهدا در ایام منتهی به اربعین حسینی یک شعبه دادسرا و یک شعبه دادگاه و همچنین پزشکی قانونی در پایانه مرزی مهران به‌صورت شبانه‌روزی مستقر می‌شوند.

دهقانی اظهار کرد: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان موارد ضروری و لازم را در جهت ارائه خدمت بهتر و ایجاد نظم و امنیت و انجام وظایف در باب ضابط بودن به نیروی انتظامی یادآوری کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به حجم میلیونی تردد زائرین از مرز مهران و اجتماع گسترده در این ایام ضرورت دارد موضوعاتی نظیر مسافر فروشی، فروش سیم‌کارت تلفن و… مورد توجه ویژه قرار گیرد و متولیان امر با مداخله فوری و میدانی از بروز این مسائل پیشگیری کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار