مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام؛
مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام از راه اندازی و شروع به فعالیت رادیو اربعین گفت: امکان استفاده از برنامه های رادیو برای مخاطبان این رسانه در استان ایلام فراهم شده است.
کد خبر: ۷۸۴۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱ 02 October 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد بازوند اظهار داشت: این فرستنده پر قدرت ۱۰۰ کیلو واتی در آستانه اربعین حسینی همچون سنوات گذشته راه اندازی شده است.

وی افزود: به منظور بهره گیری بیشتر مخاطبان و اطلاع رسانی های لحظه ای و به موقع برای زائران ابا عبد الله الحسین(ع) و مخاطبان در ایام اربعین این رادیو شروع به کرده است.

مدیرکل صدا و سیمای ایلام یادآور شد: رادیو اربعین بصورت ۲۴ ساعته اقدام به اطلاع رسانی و پخش ویژه برنامه های مرتبط با راهپیمایی عظیم اربعین می کند.

بازوند گفت: اعلام آخرین وضعیت مسیرهای تردد زائران، موکب های پیش بینی شده، امکانات و تسهیلات فراهم شده برای زائران، قرائت قرآن، ارتباط تلفنی با مسئولان، پخش زیارت و ادعیه، نکات آموزشی مربوط به سفر و زیارت و پخش روضه و مرثیه خوانی از جمله برنامه های رادیو ابعین است.

به گفته وی با تلاش مهندسان معاونت فنی مرکز ایلام ، فرستنده پر قدرت ۱۰۰ کیلو وات ایستگاه صالح آباد جهت پخش رادیو اربعین راه اندازی شده است.

بازوند افزود: برنامه های رادیو اربعین روی فرکانس ۷۲۹ کیلو هرتز موج متوسط در سراسر استان و مسیر تردد زوار از ایلام تا پایانه مرزی مهران و مناطقی از کشور عراق که در مسیر پیاده روی زوار واقع شده است، قابل دریافت می باشد.

وی با اشاره به اینکه با راه اندازی فرستنده پر قدرت ۱۰ کیلو وات FM در ایستگاه شهید کریمی( نخجیر )، دریافت رادیو اربعین روی موج FM نیز امکان پذیر شده است، گفت: این شبکه رادیویی با تلاش دست اندرکاران معاونت فنی مرکز ایلام از طریق باند FM ردیف ۹۰/۶ مگاهرتز قابل دریافت است.

وی ابراز امیداوری کرد با همت و پشتیبانی معاونت فنی مشکلات قطعی اتصال این رسانه که سال گذشته دریافت رادیو اربعین در استان ایلام و کشور عراق را با مشکل مواجه کرده بود امسال ایجاد نشود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار