فرمانده سپاه روح الله:
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: آرمان‌های ملت‌های مسلمان به وسیله راه و خط امام (ره) تأمین خواهد شد و لذا باید راه امام را پاس بداریم و در جهت تبیین آن تمام توانمان را بگذاریم
کد خبر: ۷۸۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴ 01 October 2019
آرمان‌های ملت‌های مسلمان به وسیله راه و خط امام(ره) تأمین خواهد شد
 سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان امروز در اجلاسیه نقش ویژه امام (ره) در دفاع مقدس گفت: یکی از اهداف مهم در کنگره شهدای استان مرکزی پرداختن ویژه به نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس است که می‌خواهیم به اندازه توانمان به این نقش مهم بپردازیم.

کریمی اظهار کرد: روز گذشته که به محضر مقام معظم رهبری شرف یاب شدیم گزارش اقدامات انجام شده در راستای کنگره شهدای استان مرکزی را خدمت ایشان ارائه کردیم و ایشان اقدامات را تائید کردند و خدا قوتى به ما فرمودند.

وی ادامه داد: کار تبیین در خصوص کنگره شهدای استان مرکزی با اجلاسیه اصلی متوقف نخواهد شد و لذا این کار‌ها ادامه دار خواهد بود.

فرمانده سپاه روح الله استان با اشاره به اینکه اقدامات بسیار گسترده‌ای در راستای شناخت سیره حضرت امام (ره) به نسل جوان انجام داده ایم که یکی ازآن‌ها برگزاری اردو‌های هفت اقلیم است بیان کرد: تاکنون بیش از ۲ هزار نفر از این اردو‌ها بازدید داشته اند.

کریمی با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده و به عنوان یک سرمایه ارزشمند و ذخیره الهی برای ملت ایران است که ملت ایران و همه ملت‌های مسلمان باید از آن بهره‌مند شوند گفت: مکتب امام (ره) یک بسته کامل در همه ابعاد است که بعد معنویت، عقلانیت و عدالت بسیار در آن برجسته است و این ابعاد برگرفته از مکتب اسلام و عاشوراست.

وی با اشاره به اینکه جوانان باید بدانند کلید حل مشکلات کشور از راه امام و پرداختن به سیره ارزشمند امام حل خواهد شد بیان کرد: امروز راه، مکتب و خط امام (ره) وسیله نجات ملت‌های مسلمان است و امروز تبیین سیره و راه امام (ره) برای نسل جوان یک ضرورت است.

فرمانده سپاه روح الله استان خاطرنشان کرد: آرمان‌های ملت‌های مسلمان به وسیله راه و خط امام (ره) تامین خواهد شد و لذا باید راه امام را پاس بداریم و در جهت تبیین آن تمام توانمان را بگذاریم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار