فرمانده انتظامی نوشهر از کشف 300 میلیون ریالی مواد غذایی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۴۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲ 30 September 2019

به نقل از پایگاه خبری پلیس، قاسم محمدی در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالاو ارز و رونق بازار داخلی و در پی کسب خبری مبنی بر ورود و عرضه انواع مواد غذایی قاچاق توسط فردی در شهرستان نوشهر موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهم را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی نوشهر گفت: پس از هماهنگی های قضائی در بازرسی از محل نگهداری کالا توسط 11 هزار و 350 عدد انواع مواد غذایی، بهداشتی، تنقلات ونوشیدنی قاچاق کشف شد.
محمدی ارزش کالاهای کشف شده را بالغ بر 300 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در این ارتباط 2 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
وی بابیان اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می کند و تهدیدی جدی برای سلامت افراد جامعه به شمار می رود، به شهروندان توصیه کرد: با توجه به این که کالاهای قاچاق معمولا از سلامت، کیفیت و استاندارد کافی برخوردار نیستند، ضمن خودداری از خرید و یا مصرف اینگونه کالاها در صورت شناسایی و یا مواجهه با هرگونه ناهنجاری اجتماعی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار