فرماندار ملکشاهی گفت: وجود معارضان محلی باعث شده روند اجرایی پروژه چهارخطه کردن مسیر ملکشاهی به ایلام کند شود.
کد خبر: ۷۸۰۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲ 17 September 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد تاسمه اظهار داشت : پروژه چهار خطه کردن پنج کیلومتر مسیر ملکشاهی به ایلام با اعتبار اولیه ۲۳۰ میلیارد ریال در حال احداث است.

وی افزود: این پروژه در ۲ فاز به صورت همزمان در حال انجام است که اعتبار آن از محل منابع ملی و استانی اختصاص یافته است.

فرماندار ملکشاهی افزود: امسال برای این پروژه ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات اربعین و تملک دارایی های شهرستان تخصیص یافته و پروژه در دست احداث قرار گرفته است.

تاسمه با بیان اینکه پروژه چهار خطه کردن پنج کیلومتر ورودی شهرهای ارکواز و دلگشا به سمت ایلام تاکنون ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است یادآور شد: وجود معارضین محلی روند سرعت پیشرفت این پروژه را کند کرده است.

وی یادآور شد: رایزنی های متعددی با معارضین محلی صورت گرفته است که در صورت حل نهایی این مشکل پروژه با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به نهایی شدن ارتقاء ۲۵ کیلومتر مسیر ملکشاهی به سمت ایلام از فرعی به اصلی و شریانی و به عنوان مسیر دوم تردد زائرین اربعین به مرز مهران تاکید کرد: این مسیر در آینده به عنوان یک راه شریانی نقش ارزنده ای در توسعه ملکشاهی خواهد داشت .

شهرستان ۲۵ هزار نفری ملکشاهی در ۳۵ کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.

محور ۱۰۵ کیلومتری ایلام - ملکشاهی – مهران در چند سال گذشته به عنوان راه دوم و جایگزین مسیر ایلام - مهران مورد توجه و استفاده زائران اربعین حسینی قر ار گرفت./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار