معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: نرخ جدید جابجایی مسافران توسط سواری‌های عمومی شرکت‌های مسافربری از مرز مهران توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تعیین شد.
کد خبر: ۷۸۰۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱ 17 September 2019

به گزارش  تابناک ایلام ؛ محمد حسنی اظهار داشت : بر این اساس مسیر پایانه مرزی تا مهران پنج هزار تومان، پایانه مرزی مهران تا ایلام ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان، پایانه مرزی مهران تا اهواز ۵۴ هزار تومان و پایانه مرزی مهران تا قم ۱۲۶ هزار تومان اعلام شده است.

وی تاکید کرد: مسیر پایانه مرزی مهران تا تهران ۱۴۰ هزار تومان، پایانه مرزی مهران تا اندیمشک ۳۸ هزار تومان و پایانه مرزی مهران تا کرمانشاه ۴۵ هزار تومان است.

وی تاکید کرد: نرخ مصوب برای مسافربران اربعین ۹۸ با هدف کنترل و نظارت بر جابجایی مسافر و عدم سوءاستفاده برخی رانندگان تعیین شده است و تمامی مسافربران موظف به رعایت این نرخ نامه بوده و تخطی از آن تخلف محسوب می‌شود.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام به نصب سامانه هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل جاده ای (سامانه سپهتن) بر روی اتوبوس های ناوگان حمل و نقل برون شهری استان اشاره و اظهار کرد: سامانه پایش و نظارت هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای دستگاهی است که درون خودرو نصب می‌شود و از طریق امواج رادیویی به طور مداوم اطلاعاتی نظیر سرعت، مشخصات گواهینامه راننده، ساعت کارکرد، و غیره را علاوه بر ارسال برای پلیس برای مدیران شرکت‌های حمل و نقل مسافر نیز جهت نظارت بهینه از طریق نصب برنامه مذکور قابل دسترسی می‌کند.

حسنی یادآور شد: سامانه سپهتن این قابلیت را برای شرکت‌های حمل و نقل مسافر فراهم می‌سازد تا نظارت و مدیریت بهتری بر روی ناوگان تحت پوشش خود داشته باشند و با سهولت و از طریق نصب نرم افزار سپهتن روی گوشی موبایل به صورت لحظه‌ای و بر خط در جریان تمامی اطلاعات سفر قرار گیرند.

حسنی، تصویر برداری از راننده طی ساعت‌های مختلف را از دیگر مزیت‌های این سامانه عنوان کرد و گفت: این اقدام مانع از وقوع تخلفاتی نظیر نبستن کمربند، خوردن و آشامیدن، سیگار کشیدن و صحبت با تلفن همراه می‌شود.

وی اضافه کرد: با استفاده از سامانه سپهتن زمینه ارتقا رسیدگی بهینه بر شکایات، ارتقا سطح تکریم ارباب رجوع با امکان نظارت و پایش لحظه‌ای بر کیفیت سفرهای ناوگان حمل و نقل بین شهری و نیز تکریم جایگاه و شأن شغلی راننده فراهم شده و جلوی اعمال نظرهای سلیقه‌ای در تشخیص تخلفات گرفته می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار