فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:امسال نزدیک به ۵ میلیون زائر وارد پایانه‌های مرزی چهارگانه خواهد شد و بیش از ۶۰ درصد زائران همانند سال گذشته مرز مهران را انتخاب خواهند کرد.
کد خبر: ۷۸۰۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶ 16 September 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار نورعلی یاری در همایش طلاب یاران فرهنگ ترافیک اظهار داشت: یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند به ایران اسلامی، نعمت ولی‌فقیه جهان اسلام است که بایستی همه قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم.

وی به موضع‌گیری‌های مقتدرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در چند سال اخیر اشاره کرد و گفت: ایستادگی این فقیه زمان در مقابل دشمنان و به پشتوانه آحاد مردم خشم آنان را برانگیخت اما به ثمره اقتدار انقلاب اسلامی کاری از پیش نبردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام به امنیت مطلوب در استان ایلام اشاره کرد و گفت: استان ایلام یکی از امن‌ترین استان‌های کشور محسوب شده و این مهم جز با همراهی عامه مردم، طلاب و روحانیون، دانشجویان و ... مقدور و میسور نبود.

سردار یاری بابیان اینکه ما از همه ظرفیت‌ها برای تأمین امنیت استفاده خواهیم کرد، ابراز کرد: مواد مخدر، سلاح و مهمات غیرمجاز و قتل در استان ایلام سه عامل و دغدغه مهمی است که بایستی بیشتر به آن توجه شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مأموریت بزرگ اربعین حسینی (ع) اشاره کرد و گفت: امسال نزدیک به ۵ میلیون زائر وارد پایانه‌های مرزی چهارگانه خواهد شد و بیش از ۶۰ درصد زائران همانند سال گذشته مرز مهران را انتخاب خواهند کرد.

سردار یاری با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در توسعه زیرساخت‌های استان ایلام در سالهای گذشته و امسال، اظهار داشت: این اقدامات کافی نیست و محورهای مواصلاتی ما همچنان نیازمند توجه بیشتری هستند تا زائران عزیز بتوانند به سهولت تردد داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: امسال با مدیریت صحیح فرماندهان، مدیران و مسئولان استانی تلاش خواهیم کرد تا زائران عزیز آبرومندانه در این کنگره عظیم شرکت کنند و با استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای تأمین امنیت زائران اربعین حسینی تلاش خواهیم کرد.

سردار یاری به اقدام خوب پلیس راهور استان در راستای برگزاری همایش طلاب یاران فرهنگ ترافیک اشاره کرد و گفت: این اقدام ارزشمند برای اولین بار است که در کشور اجرایی می‌شود و امیدواریم این موضوع بسط و گسترش پیدا کند.

وی با تاکیر بر لزوم فرهنگ‌سازی توسط روحانیون و طلاب، یادآور شد: روحانیون عزیز می‌توانند در بین الصلاتین و تریبون‌های نماز جمعه بحث صحیح رانندگی کردن را به مردم آموزش دهند تا شاهد حوادث ناگوار در جاده‌ها نباشیم.

سردار یاری، خاطرنشان کرد: ۲۶ دستگاه فرهنگی در جامعه وجود دارد که انتظار داریم پای‌کار بیایند و در فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن آن، پلیس را همراهی کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار