مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام:
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: زنگ نمادین استانی بازگشایی مدارس همزمان با سراسر کشور دوشنبه اول مهرماه در ایلام نواخته می‌شود.
کد خبر: ۷۸۰۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰ 16 September 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ اسفندیار رستم زاد مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، گفت: زنگ نمادین آغاز سال تحصیلی ۹۸_۹۹  همزمان با سراسر کشور روز دوشنبه اول مهر با حضور مسوولان استانی در دبیرستان سمیه شهر ایلام نواخته می‌شود.

وی افزود: سال تحصیلی جدید در مقطع ابتدایی دولتی و غیردولتی ۵۴ هزار و ۷۹۱ دانش‌آموز، متوسطه اول دولتی و غیردولتی ۲۴ هزار و ۶۰۹ دانش‌آموز، متوسطه رشته‌های علوم‌تجربی، انسانی و ریاضی ۱۵ هزار و ۱۲۳ دانش‌آموز، فنی حرفه‌ای در بخش دولتی و غیردولتی ۲ هزار و ۴۰۱ دانش‌آموز و رشته کاردانش در بخش دولتی و غیردولتی ۲ هزار و ۵۳۵ دانش‌آموز تحصیل می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: جمعا ۱۰۴ هزار و ۳۶۶ دانش‌آموز در سال تحصیلی ۹۸_۹۹ در سطح مدارس استان مشغول به‌تحصیل می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: سال تحصیلی جدید با شعار  مدرسه محوری، مهارت‌آموزی و رونق تولید نامگذاری شده است و باید گفت که معلمان فرهیخته، اصلی‌ترین محور تحقق سیاست‌های برنامه تحول بنیادین در مدرسه هستند که باید توجه ویژه‌ای در راستای آموزش و مهارت‌آموزی دانش‌آموزان در سال‌جاری داشته باشند./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار