امام جمعه گناوه:
امام جمعه گناوه گفت: خبرنگاران باید تلاش نمایند تا هم اعتماد مخاطبان را جذب کنند و هم صداقت را اساس کار خود قرار دهند و هیچ وقت از منظر تخریب وارد عمل نشوند.
کد خبر: ۷۷۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰ 16 August 2015

حجت‌الاسلام سیدمحمود رکنی‌حسینی عصر امروز در نشست با خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان در بعضی بخش‌ها نیز دارای کمبودها و مشکلاتی نیز است، با همدلی و ارتباط بین خبرنگاران و مردم می‌توان بسیاری از مشکلات را رفع نمود.

وی با تقدیر از رسانه‌هایی که نسبت به پوشش خبری خطبه‌های نماز جمعه شهرستان فعالیت دارند، افزود: با بهره‌گیری از قلم و صداقت می‌توان اعتماد عمومی را به خود جلب نمود.

امام جمعه گناوه اضافه کرد: در اجرای کارهای فرهنگی نیز قلم نقش اساسی دارد و از طریق همین قلم و بیان اخبار صحیح است که قلم می‌تواند تاثیر زیادی بر جامعه و افکار عمومی داشته باشد.

وی گفت: خبرنگاران باید تلاش نمایند تا هم اعتماد مخاطبان را جذب کنند و هم صداقت را اساس کار خود قرار دهند و هیچ وقت از منظر تخریب وارد عمل نشوند.

رکنی‌حسینی اضافه کرد: رسانه‌ها به عنوان زبان گویای مردم بوده و هم خواسته‌های مردم را به خوبی ارائه می‌دهند و هم انجام کارها و خدمات را که توسط مسئولان در جامعه انجام شده است نیز به اطلاع مردم می‌رسانند.

وی نیز از خبرنگاران خواست تا با همدلی و همزبانی و درک مشکلات و معضلات شهرستان نیز تلاش نمایند تا هم مشکلات و معضلات کمتر شود و ازبین برود و هم بعضی بدعت‌ها و عادات ناپسند که در روش و منش زندگی مردم در حال شکل‌گیری است نیز متوقف شود و زشتی و بدی آن‌ها برای همگان مشخص شود.

امام جمعه گناوه تاکید کرد: از دیدگاه و پیشنهادهای خبرنگاران در جلسات شورای فرهنگی عمومی استقبال می‌شود.

در این دیدار خبرنگاران به بیان مسایل و مشکلات حوزه کاری خود پرداخته و با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از آنان تجلیل شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار