مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی گفت: تعداد شهدای کارمند آذربایجان‌غربی بیش از ۳۰۰ شهید بوده و امید است که بتوان پاسخ خون این شهدا و سایر شهدای اسلام را به‌نحو شایسته داد.
کد خبر: ۷۷۶۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰ 29 August 2019

 به گزارش تابناک آذربایجان غربی مهدی فعال امروز در آیین بزرگداشت شهدای هشت شهریور، شهیدان رجایی، باهنر و شهدای دولت که در محل باغ‌رضوان ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: هشتم شهریور ماه روز مبارزه با تروریسم است که یکی از قربانیان ترور استان بوده و در روزهای گذشته نیز باز دست‌های پلیدی تعدادی از رزمندگان ما را به شهادت رساندند.

وی افزود: بیش از ۱۸۰ شهید ترور در آذربایجان‌غربی وجود دارد، زنان و مردانی که به دست گروهک‌های تروریستی به شهادت رسیده و هنوز نیز ادامه دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی بیان کرد: تعداد شهدای کارمند آذربایجان‌غربی نیز بیش از ۳۰۰ شهید بوده و امیدواریم بتوانیم پاسخ خون این شهدا و سایر شهدای اسلام را به‌نحو شایسته بدهیم.

وی تصریح کرد: تمامی توطئه‌های استکبار جهانی برای به‌زانو درآوردن نظام است، اما رزمندگان نظام جمهوری اسلامی جواب آنان را می‌دهند.

فعال افزود: مثلث شومی با توطئه آمریکایی و صهیونیستی با ریال‌های بخشی از کشورهای منطقه طراحی و پشتیبانی شده و پدیده ای همچون تروریست شکل می‌گیرد که مردم بی‌گناه را به شهادت می‌رسانند ما باید پاسخی کوبنده به استکبار جهانی بدهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار