کد خبر: ۷۷۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲ 15 August 2015

رییس اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه و نمایشگاه اتومبیل شهرستان فردیس از اجرای طرح ساماندهی نمایشگاههای اتومبیل در این شهرستان خبر داد.

داود نظری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح با همکاری نمایندگان فرمانداری، دادستانی،اداره اماکن عمومی پلیس،راهنمایی و رانندگی و معاونت ترافیک شهرداریهای مناطق سه و 10 کرج و شهر مشکین دشت انجام می شود.

وی گفت: 76 واحد صنفی نمایشگاه اتومبیل در جاده ملارد وجود دارد این مسیر یکی از پر ترافیک ترین نقطه ترافیکی شهرستان فردیس استان البرز و شهرستان ملارد استان تهران است.

نظری افزود: به تمام نمایشگاه ها ابلاغ شده که خودروها را در مسیر پیاده رو و مکان عمومی پارک نکنند در صورت تداوم برخورد قانونی خواهد شد.

رییس اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه و نمایشگاه اتومبیل شهرستان فردیس گفت: بخش زیادی از خرید وفروش خودروها در مسیر پیاده رو وفضای بیرونی نمایشگاه اتومبیل انجام می شود که طبق قانون معبر عمومی و تردد شهروندان است که باید نسبت به جمع آوری و آزادسازی مسیر اقدام کنند.

نظری افزود: این تصمیم بر اساس مصوبه فرمانداری شهرستان فردیس است و باید کلیه مالکان نمایشگاه ها تمکین و همکاری لازم را به عمل آروند.

وی یادآور شد: با اجرای این طرح با همکاری دستگاههای مسئول روانسازی در مسیر جاده ملارد صورت می گیرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد الیکایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
سلام من یک اتومبیل از یکی از بنگاههای فردیس خریداری نموده ام وبنگاهدار بدون رویت سند ویا قولنامه اتومبیل این خودرو را به اینجانب فروخته ودر حال حاضر سند این خودرو را به نام اینجانب نمیزند لذا خواهشمندم راهنمایی لازم به اینجانب بفرمایید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار