کد خبر: ۷۷۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲ 15 August 2015


رئیس پلیس راه گیلان ترافیک جاده‌های این استان را متراکم خواند و گفت: در تعطیلات پایان هفته اخیر حادثه رانندگی منجر به فوت در گیلان رخ نداده است.

مهیار رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت جاده‌های این استان اظهار کرد: با توجه به فصل تابستان و حضور گردشگران در گیلان، ترافیک محورهای مواصلاتی استان متراکم است.

وی افزود: با توجه به شرایط و فرآیند ترافیک، از رانندگان می‌خواهیم با دقت و رعایت مقررات رانندگی کنند، به‌ویژه اینکه در این روزها فصل برداشت محصول کشاورزی است و انواع ماشین‌آلات کشاورزی کندرو مانند تراکتور و ... در محورهای مواصلاتی حرکت می‌کنند.

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه کشاورزان نهایت دقت را به هنگام تردد در جاده‌های مواصلاتی داشته باشند، تصریح کرد: رانندگان نیز در این محورها سرعت را کنترل کنند و سبقت‌های نابجا نگیرند.

وی به حوادث روزهای اخیر رانندگی در جاده‌های استان اشاره کرد و گفت: پنجشنبه و جمعه گذشته حوادث رانندگی منجر به فوت در گیلان رخ نداده و امیدواریم این روند همچنان ادامه یابد.

رستگار با تصریح بر اینکه وقوع تخلفات عمدی نیست، خاطرنشان کرد: باید دقت و توجه بیشتری در رانندگی شود تا شاهد حوادث مرگبار نباشیم.

وی به رانندگان توصیه کرد تا در هنگام وقوع تصادف خسارتی وسایل نقلیه را از سطح راه و حریم جاده خارج کنند و موجب ترافیک نشوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار