رئیس بازرسی فنی پالایشگاه گاز ایلام ؛
رئیس بازرسی فنی شرکت پالایش گاز ایلام گفت: بازرسی فنی به عنوان چشم بیدار پالایشگاه با اعمال بازرسی در مراحل خرید تجهیزات و قطعات و در زمان نصب با انجام تست های عملکردی، حضوری فعال دارد و به همین سبب احتمال بکارگیری و استفاده از تجهیزات و قطعات غیر استاندارد به حداقل می رسد.
کد خبر: ۷۶۸۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵ 03 August 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ مهندس بهزاد پرچم پور با اشاره به اینکه این واحد برای نظارت فنی حین انجام فعالیت های تعمیرات اساسی برنامه های مدونی طراحی کرده است، اظهار داشت : تعمیرات اساسی امسال با تکیه بر توان داخلی و با محوریت استفاده از کالاهای استاندارد و گواهی نامه دار داخلی انجام می شود.

وی افزود: بازرسی فنی به منظور دستیابی به حصول اطمینان از انجام صحیح و کامل تعمیرات و همچنین انجام تمامی موارد برنامه‌ریزی شده در تمام مراحل تعمیرات اساسی طبق استانداردهای بین المللی و روش جاری شرکت ملی گاز ایران حضور فعال و مستمر دارد.

مهندس پرچم پور ادامه داد: بازرسی فنی با کنترل انطباق خدمات و محصولات سازنده های داخلی با استاندارد های مرجع و بين المللي و با کمک به رفع نواقص و ایرادات آنها به منظور ارتقای کیفیت محصولات داخلی ، در راستای اقتصاد مقاومتی و تولید کالای ایرانی، نقشي اساسی در بهبود کیفیت محصولات تولید داخل را ایفا می کند.

وی با اشاره به اینکه بازرسی فنی بیشترین و مهمترین فعالیت خود را در تعمیرات اساسی ایفا می‌کند،اظهار داشت: به منظور استفاده حداکثری از توان داخلی، متخصصان بازرسی فنی با استفاده از روش های استاندارد و تستهای فنی،امکان استفاده از کالاهای داخلی را در اولویت قرار می دهند.

رئیس بازرسی فنی شرکت پالایش گاز ایلام گفت: به منظور انجام بهینه تعمیرات اساسی همگام با سایر واحدهای پالایشگاه، در واحد بازرسی فنی نیز با برگزاری جلسات مدون، تعریف اهداف و انجام تمهیدات لازم در راستای انجام هرچه بهتر فعالیت‌ها، تمام برنامه ریزی های لازم قبل از شروع تعمیرات اساسی صورت گرفته است.

مهندس پرچم پور افزود: در تعمیرات اساسی امسال، تجهیزاتی چون ۴برج احیا و جذب، ۱۵ تجهیز تحت فشار ، 10 مبدل حرارتی، چندین مخزن ذخيره ، فیلتر ، کوره ، فلر و بیش از ده ها مورد شیرآلات مختلف مورد بازرسی فنی قرار مي گيرند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار