دبیر هیئت ووشوی همدان با اشاره به حضور 75 ورزشکار در رقابت‌های استانی، گفت: 40 ورزشکار در رده جوانان و 35 ورزشکار نیز در رده بزرگسالان در مسابقات کاپ آزاد ساندا بانوان حضور داشتند.
کد خبر: ۷۶۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰ 14 August 2015
دبیر هیئت ووشوی همدان با اشاره به حضور 75 ورزشکار در رقابت‌های استانی، گفت: 40 ورزشکار در رده جوانان و 35 ورزشکار نیز در رده بزرگسالان در مسابقات کاپ آزاد ساندا بانوان حضور داشتند.

به گزارش فارس، سالن 6 هزار نفری انقلاب همدان میزبان برگزاری مسابقات کاپ آزاد ساندا در بخش بانوان بود.

دبیر هیئت ووشوی همدان در حاشیه این مسابقات در گفت‌و‌گو با فارس با بیان اینکه 75 ورزشکار در این رقابت‌ها حضور داشتند،‌ اظهار کرد: مسابقات کاپ آزاد ساندای بانوان در دو رده جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

مهدی خجسته افزود: در رده جوانان 40 ووشو‌کار و در رده بزرگسالان نیز 35 ورزشکار از شهرستان‌های همدان،‌ ملایر، نهاوند و بهار با یکدیگر رقابت‌ کردند.

وی افزود: رقابت‌های رده جوانان در پنج وزن و رقابت‌های بزرگسالان نیز در چهار وزن پیگیری شد که نفرات برتر رده جوانان به مسابقات انتخابی کشوری اعزام خواهند شد و بزرگسالان نیز خود را برای رقابت‌های لیگ آماده می‌کنند.

دبیر هیئت ووشوی همدانبا اشاره به نفرات برتر رده جوانان گفت: در وزن منفی 48 کیلوگرم مینا احمد‌وند، وزن منفی 52 کیلوگرم سحر روستایی، وزن منفی 56 کیلوگرم مینا جعفری، وزن منفی 60 کیلوگرم مبینا هاشمی و وزن منفی 65 کیلوگرم راحله سیاوشی به عنوان برترین‌های رده جوانان معرفی شدند.

وی ادامه داد: پس از اتمام مسابقات لیلا کرد‌ن‍‍ژاد در وزن منفی 52 کیلوگرم، حدیثه قنبری در وزن منفی 56 کیلوگرم، در وزن منفی 65 کیلوگرم الناز حقیقی و در وزن منفی 75 کیلوگرم نیز فائزه عبدلی به عنوان برترین‌های رده بزرگسالان معرفی شدند.

خجسته به قضاوت هشت داور در رقابت‌های بانوان اشاره کرد و ابراز کرد: در بخش آقایان مسابقات نیز قضاوت 12 داور را داشتیم و برترین‌ها در شهریورماه به مسابقات کشوری و لیگ اعزام می‌شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار