بیش از ۱۱ میلیارد کالای قاچاق از خودروهای سبک و سنگین در شهرستان‌های فیروزآباد و ممسنی در استان فارس کشف شد.
کد خبر: ۷۶۵۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴ 25 July 2019

تابناک فارس به قنل از ایرنا:فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد گفت: ماموران انتظامی شهرستان فیروزآباد هنگام کنترل محورهای مواصلاتی در یک عملیات ضربتی چهار خودرو سبک و سنگین را متوقف کردند که
در بازرسی از این خودروها، ۶ هزار و ۱۹۰ عدد لوازم جانبی تلفن همراه، ۶۰۰ عدد استپر خودرو، ۴۸۰ کیلو گردو و هشت حلقه لاستیک قاچاق که فاقد مدارک قانونی و گمرکی بود، کشف شد.
سرهنگ مهدی جوکار با بیان اینکه ارزش این محموله‌ها برابر نظر کارشناسان ۶ میلیارد و ۵۵۳ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص ۶ متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی نیز گفت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی در محورهای مواصلاتی به یک اتوبوس شک بردند و آن را متوقف کردند.
سرهنگ محمد هاشم قسام افزود: در بازرسی از این خودرو، سه هزار و ۵۰۶ قطعه لوازم یدکی خودرو و ۹ دستگاه ال ای دی و کولر گازی که فاقد مدارک قانونی و گمرکی بود کشف شد.
وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالاهای مکشوفه، چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شد، گفت: در این زمینه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
شهرستان فیروزآباد در فاصله ۹۳ کیلومتری جنوب غرب شیراز و شهرستان ممسنی در فاصله ۱۶۴ کیلومتری شمال غرب شیراز در استان فارس قرار دارد.

برچسب ها: کالای قاچاق ، کشف ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار