فعالین شبکه‌های اجتماعی به مناسبت سالروز ترور دانشمند هسته‌ای شهید «داریوش رضایی نژاد»، هشتگ نام این شهید را یکی از ترندهای برتر توئیتر کردند.
کد خبر: ۷۶۵۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵ 25 July 2019

به گزارش تابناک ایلام، همزمان با هشتمین سالروز شهادت دانشمند هسته‌ای داریوش رضایی‌نژاد، مخاطبان شبکه‌های اجتماعی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید، هشتگ #داریوش_رضایی_نژاد را به عنوان یکی از هشتگ‌های برتر شبکه توییتر ثبت کردند.

شهید داریوش رضایی نژاد از نخبگان در حوزه تحقیقات و فناوری هسته‌ای و از محققان دانشگاه‌های صنعتی مالک اشتر و فارغ‌التحصیل خواجه نصیرالدین طوسی تهران و از محققان برجسته کشور در ۲۹ بهمن ماه  سال ۱۳۵۵ در آبدانان ایلام متولد شد.

وی که یکی از صاحبنظران شاخص در حوزه تحقیقات و فناوری هسته‌ای کشور بود در یکم مرداد سال ۱۳۹۰ در پیش چشمان همسر و دختر خردسالش مقابل منزل خود توسط سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) به شهادت رسید.

مردم آبدانان در هشتمین سالگرد این شهید والا مقام با ایجاد هشتگی با نام  #داریوش_رضایی_نژاد یاد این افتخار خطه ایلام را گرامی داشتند.

یکی از فعالان توئیتر به نام احسان در توییتی با ذکر صلوات بر روح این شهید عزیز نوشت: ما برای بوسیدن خاک سر قله‌ها چه خطرها کرده‌ایم، ما برای آنکه ایران گوهری تابان شود خون دلها خورده‌ایم.

یکی دیگر از فعالان توییتر با نام سلام نوشت: شهدای هسته ای برای همیشه در تاریخ این مملکت جاودانه شدند روحشان شاد.

ازنا در این باره توییت کرده است: از یاد نمی‌بریم کسی که با شهادتش نگاه‌ها را معطوف به ایران کرد. شهید داریوش رضایی نژاد قهرمان واقعی پیکار علمی_سیاسی نام و یادت را گرامی می‌داریم.

نازنین زهرا نیز یکی دیگر از کاربران در توییتی زیبا نوشت: هر شامگاه شانه‌های کبیرکوه در ارادتی شگرف خم می‌شوند و فرشتگان روح تو را در هودجی از نور به معراج می‌برند.

سالک دیگر فعال شبکه‌هایی اجتماعی در این خصوص نوشت: هشتمین سالگرد شهادت داریوش رضایی نژاد گرامی باد و خدا مارا در مسیر شهیدان به ویژه شهیدان راه علم قرار دهد.


 

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار