معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از میزبانی این استان برای برگزاری نخستین جشنواره فرامرزی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی استان های نوار مرزی غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۷۶۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲ 13 August 2015
به گزارش تابناک ایلام،عمران خودآموز گفت: مجوز برگزاری این جشنواره به تازگی از سوی اداره کل امور مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده است.
وی ادامه داد: جشنواره با حضور استان های ایلام،کرمانشاه، کردستان و همچنین استان هایی از کشور همسایه عراق که دارای اشتراکات فرهنگی ،زبانی و مذهبی با این سه استان بوده برگزار می شود.
وی بخش های این جشنواره را در زمینه های مختلف خبر، مصاحبه و گفت و گو،سرمقاله ،یادداشت ،تیتر ،عکس ،صفحه آرایی ،کاریکاتور و طنز برشمرد و گفت:همچنین در حاشیه این جشنواره نمایشگاه مشترکی از آثار مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی استان های شرکت کننده نیز برپا می شود.
خودآموز هدف از برگزاری این جشنواره را استفاده از ظرفیت های مشترک استان های غرب کشور ایران و کشور هم جوار عراق به منظور هم افزایی ظرفیت ها و ارتقای سطح مبادلات فرهنگی و معرفی ایلام به عنوان محور افزایش اشتراکات فرهنگی و تقویت دوستی ها بین استان های مرزی غرب کشور با استان های کشور عراق عنوان کرد.
وی با بیان اینکه این جشنواره با همکاری خانه مطبوعات اواخر امسال در مرکز این استان برگزار می شود افزود:فراخوان این جشنواره در حال تنظیم بوده و موضوع ها و زمان دقیق برگزاری آن در آینده اعلام می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار