کد خبر: ۷۶۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ 09 July 2019

رقابت های شطرنج قهرمانی استان گیلان یکشنبه شب با معرفی نفرات برتر در رشت پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دوره از رقابت ها، ۱۷۲ شطرنجباز دارای درجه های مختلف از شهرها و بخش هایاستان گیلان در سالن شطرنج مهد اندیشه مجموعه ورزشی یادگار امام رشت با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت ها، آرش طاهباز با کسب هشت و نیم امتیاز عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات شطرنج استان گیلان را به خود اختصاص داد.

همچنین محمدمیران خادمی با کسب هفت و نیم امتیاز در مکان دوم این مسابقات قرار گرفت و امیرمحمد سوزنکار نیز با کسب هفت امتیاز مقام سوم رقابت های شطرنج قهرمانی گیلان را تصاحب کرد.

آریا امیدی، محراب خوشکلام و علی راستبد دیگر شطرنجبازان مطرح استان گیلان نیز با کسب هفت امتیاز و به دلیل امتیاز شکنی، به ترتیب عناوین چهارم تا ششم رقابت ها شطرنج قهرمانی گیلان را کسب کردند.

رقابت های شطرنج قهرمانی استان گیلان در ۹ دور به روش سوییسی به مدت یک هفته و با سر داوری امیررضا جدیدی و با حضور دو شطرنجباز دارای درجه استاد بین المللی و سه شطرنجباز نیز با درجه استادی فیده برگزار شد.

در پایان از سوی مسئولان برگزاری این رقابت ها، به برترین شطرنجبازان رقابت های قهرمانی استان گیلان حکم قهرمانی و همچنین جوایزی اهداء شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار