مسؤول بسیج جامعه زنان مرکز مازندران از گردهمایی 10 هزار نفری مدافعان حریم خانواده در روز سه‌شنبه 18 تیرماه ساعت 6 عصر در بوستان ولایت ساری خبر داد.
کد خبر: ۷۶۰۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱ 09 July 2019

صدیقه لابودی امروز در گفت‌وگو پدر شهرستان ساری، از اجرای بیش از 30 برنامه متنوع فرهنگی در سطح شهرستان ساری خبر داد و اظهار کرد: گردهمایی 10 هزار نفری بانوان، امروز سه شنبه 18 تیر ساعت 6 عصر در بوستان ولایت ساری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئله عفاف و حجاب فقط مختص به بانوان نبوده بلکه برای به آقایان هم مربوط است، خاطرنشان کرد: این گردهمایی بزرگ فرهنگی همراه با برنامه‌های متنوع شاد و سخنرانی استاد موحد با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی هفته عفاف و حجاب مرکز مازندران با اشاره به راه‌اندازی ستاد و برگزاری جلسه‌های شهرستانی و همکاری و هم افزایی نهادها و دستگاه‌های اداری از شهرداری، فرمانداری، دفتر امور بانوان به عناوین مهم‌ترین برنامه‌های متنوع فرهنگی در هفته عفاف و حجاب شهرستان ساری بیان کرد: برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب( دوخت چادر رایگان)، مشاوره اسلامی،کارگاه آموزش خانواده مقاوم، تجلیل از زنان انقلابی تراز اول و دختران محجبه( رجعت به حجاب برتر) و برگزاری همایش‌های عفاف و حجاب با موضوع پوشش زن و غیرت مرد (در سطح رده‌های مقاومت) از جمله برنامه‌های شاخص این هفته هستند.

مسؤول بسیج جامعه زنان مرکز مازندران با اشاره به برپایی کرسی‌های آزاد اندیشی در موضوع عفاف و حجاب در پاک‌های ملل، شمس و دیگر پارک‌های ساری در طول ایام هفته عفاف و حجاب، افزود: با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمن برنامه‌های امسال با رویکرد جدیدی برگزار می شود و آنهم توجه به انتخاب حجاب برتر توسط دختران جوانی است که پوشش چادر را انتخاب کردند، که با برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و حضور اساتید و کارشناسان فرهنگی به شبهات درباره حجاب هم پاسخ داده می‌شود.

لابودی هدف از فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه را ترویج سبک زندگی عفیفانه دانست و اظهار کرد: فرهنگ سازی گفتمان سبک زندگی عفیفانه برای مقابله با هجمه های پیش بینی شده دشمن است.

وی با اشاره به تقویت اعتماد به نفس در زنان محجبه گفت: ایجاد زمینه‌های همکاری و هم‌افزایی سازمان‌ها و نهادهای مردم نهاد در زمینه عفاف و حجاب از اهداف مدنظر در این ایام است./بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار