استاندار مرکزی:
تابناک مرکزی - استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی از استان‌های موفق در زمینه اشتغال پایدار روستایی بوده و تاکنون ۹۸ درصد اعتبارات تخصیصی جذب شده است
کد خبر: ۷۶۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸ 06 July 2019

۹۸ درصد اعتبارات اشتغال روستایی استان مرکزی جذب شده است

به گزارش تابناک مرکزی -  سید علی آقازاده عصر شنبه در کارگروه تخصصی اشتغال استان مرکزی در اراک اظهار کرد: در طول سال گذشته طرح‌های مختلفی از سوی دولت‌های مختلف برای اشتغال و عمران روستایی مطرح شده است، اما طرح اشتغال پایدار روستایی در دولت دوازدهم به مرحله اجرا در آمد و از طرح‌های موفق به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: البته در ماه‌های نخست طرح اشتغال روستایی با مشکلات و موانعی مواجه بود و عده‌ای در صدد انجام نشدن این طرح بودند که با استمرار کار دستگاه‌های دولتی، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم و شبکه‌های بانکی شاهد سریع بهتر و سرعت بیشتر آن بودیم.

استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی از استان‌های موفق در زمینه اشتغال پایدار روستایی بوده است و تا کنون ۹۸ درصد اعتبارات تخصیصی جذب شده و سه هزار شغل از این طریق ایجاد شده و این یک سوم مشاغلی است که در استان طی سال گذشته به وجود آمده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر طرح‌های متعدد اشتغال روستایی استان مرکزی آماده اجرا است.

استاندار مرکزی افزود: با توجه به اینکه امسال لایحه‌ای توسط دولت در خصوص طرح‌های اشتغال روستایی به مبلغ ۵۰۰ میلیون دلار پیشنهاد داده شده است می‌توان آن را یکی از اقدامات موفق در اشتغال پایدار روستایی برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار