معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت:
معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: ۲۲ هزار و ۸۸ حلقه لاستیک سنگین و نیمه سنگین امسال با نرخ مصوب دولتی در نقاط مختلف این استان توزیع شد
کد خبر: ۷۵۹۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۵ 06 July 2019

 ۲۲ هزار و ۸۸۸ حلقه لاستیک در استان مرکزی توزیع شد

جعفر اصغری گفت: توزیع لاستیک در این استان با نرخ مصوب دولتی از ابتدای امسال توسط ۲۹ نمایندگی جذب و در حال توزیع است.

وی ادامه داد: لاستیک‌های توزیع شده دولتی در استان مرکزی در سایز‌های ۱۲-۲۴، ۳۸۵ و ۳۱۵ خودرو‌های سنگین است که بر اساس ضوابط قانونی مصوب در کارگروه تنظیم بازار کشور و استان توزیع می‌شود.

معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: هیچ مشکل و چالشی در توزیع لاستیک این استان وجود ندارد و چهار هزار حلقه لاستیک سنگین در انبار‌ها و مراکز نگهداری کالای استان موجود است.

اصغری بیان کرد: کارگروه استانی توزیع لاستیک با حضور نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل اطلاعات، اداه کل راهداری و حمکل و نقل جاده ای، استانداری، شهرداری، اتحادیه صنف لاستیک فروشان و با مسئولیت مستقیم سازمان صمت در استان تشکیل شده و تمامی فرآیند واردات و توزیع لاستیک زیر نظر مستقیم این کارگروه انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: سامانه مدیریت مرکزی حمل و نقل سنگین درون شهری و حومه سازمان صنعت، معدن و تجارت راه اندازی شده و متقاضیان خرید لاستیک باید برای دریافت حواله به این سامانه مراجعه کرده و درخواست خود را مطرح کنند.

معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: استان مرکزی ۲ و یک دهم درصد از ناوگان حمل و نقل جاده‌ای را به خود اختصاص داده و میزان سهمیه لاستیک استان نیز بر همین اساس اختصاص می‌یابد و با پیگیری‌های مسئولان این سازمان و استانداری مرکزی تاکنون بیشتر از سهمیه اختصاص داده شده لاستیک در استان جذب و توزیع شده است.

اصغری گفت: تیم‌های بازرسی در شرکت‌های تولیدی لاستیک نیز مستقر هستند و فهرست فروش محصولات این شرکت‌ها به صورت روزانه بررسی و پس از تعیین سهمیه هر نمایندگی فروش به دستگاه‌های مرتبط ابلاغ می‌شود.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه‌های روستایی تشکیل داده است.
روزانه حدود ۴۹۰ هزار وسیله نقلیه از مسیر‌های جاده‌ای استان مرکزی تردد می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار