رئیس پلیس راه ایلام:
رئیس پلیس راه ایلام از حضور ۴۰ تیم گشتی محسوس و نامحسوس پلیس راه در جاده های ایلام برای ایام تابستان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۹۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵ 03 July 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ رضا همتی زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح ترافیکی تابستانی سال ۹۸ از اول تیرماه سال جاری با مشارکت دستگاه های خدماتی و امدادرسان شروع و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت و ارتقاء ایمنی سفرها، برقراری انضباط ترافیکی و پیشگیری از وقوع تصادفات رانندگی از مهمترین اهداف این طرح است.

رئیس پلیس راه استان گفت: در طرح تابستانی سال جاری حدود ۴۰ تیم گشتی محسوس و نامحسوس به صورت شبانه روزی در سطح محورهای برون شهری انجام وظیفه می کنند.

وی ادامه داد: این تیم ها با رانندگان متخلف که موجب برهم زدن نظم آمد و شد محورها شوند برخورد جدی و بدون اغماض خواهند داشت، همچنین با تخلفات سبقت غیرمجاز، سرعت غیرمجاز و تجاوز به چپ وسایل نقلیه که خط قرمز تیمهای گشتی پلیس راه بوده برخورد و خودروهایی که مرتکب تخلفات حادثه ساز می شوند به مدت ۷۲ ساعت توقیف می شوند.

همتی زاده عنوان کرد: ب ا توجه به تجزیه و تحلیل های صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس راه انتظامی استان، ارتکاب تخلفات سرعت غیرمجاز با ۴۷ درصد، انحراف به چپ وسایل نقلیه با ۲۹ درصد و عدم توجه به جلو در حین رانندگی با ۱۹ درصد از عوامل اصلی شکل گیری تصادفات در طرح تابستانی سال گذشته است./ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار