رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی گفت:ایجاد اشتغال و تولید سالم موجب کاهش پرونده‌های وارده به دستگاه قضایی خواهد شد.
کد خبر: ۷۵۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۰ 12 August 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،حجت الاسلام قدرتی تصریح کرد:بانک ها نقش کلیدی در اقتصاد دارند و به عنوان مراکز ایجاد اشتغال و تولید سالم می توانند کمک زیادی به دستگاه قضایی داشته باشند.
وی تحقق حق و اجرای عدالت را از وظایف اصلی دستگاه قضایی برشمرد و اظهار داشت:همه ما باید آنچنان ارزش های دینی و اخلاقی را در خود تقویت کنیم تا همان گونه که حافظ مال خود هستیم،نگهبان اموال دیگران هم باشیم.
وی خاطرنشان کرد:عوامل قانونی،امنیتی،اطلاعاتی و غیره در تامین امنیت پایدار تاثیرگذارند و به عنوان شروط لازم هزینه های زیادی را هم به خود اختصاص می دهند،اما کافی نیستند.
این مقام مسئول از ایمان به عنوان عامل درونی در جهت تامین امنیت یاد کرد و افزود:ایمان به خدا،قیامت و داشتن باورهای صحیح، خدا محوری و خداباوری از عوامل مهم پیشگیری از وقوع جرائم است.

حجت الاسلام و المسلمین قدرتی ادامه داد:ضعف ایمان،اقتصاد را هم به انحراف می کشاند،ما برای اینکه آرامش روحی در جامعه حاکم کنیم باید ایمان مردم را تقویت کنیم.

در ادامه جلسه مدیران واحد های تولیدی استان مشکلات قضایی و حقوقی خود در خصوص بانک ها و تسهیلات دریافتی را عنوان کرده و تصمیمات مقتضی اخذ شد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار