مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: مراسم گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور در ایلام برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۵۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۶ 11 August 2015

به گزارش تابناک ایلام، سلمان رستمیان بعدازظهر امروز در جلسه گرامیداشت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اظهار داشت: ملت ما همواره قدردان صبر و استقامت آزادگان سرافراز در زندان‌های رژیم بعثی بوده‌اند.

وی با بیان "همواره به‌دنبال حفظ ارزش‌ها و تجلیل از ایثارگران و ترویج فرهنگ غنی ایثارگری هستیم"، افزود: باید مدیران توجه به این مقوله را در اولویت کاری خود قرار دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به برگزاری مراسم ویژه‌ای به‌مناسبت سالروز ورود آزادگان سرفراز به کشور در استان ایلام، عنوان کرد: شب بیست و ششم مرداد برنامه‌ای با حضور آزادگان و خانواده آنها  در محل صداوسیما‌ی مرکز ایلام برگزار می‌شود.

وی گفت: در استان ایلام  333 آزاده وجود دارد از سید آزادگان حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر ابوترابی به‌عنوان رهبر و شاخص‌ترین شهید آزاده می‌توان یادکرد.

رستمیان عنوان کرد: ما در قبال آنان همانند شهدا و جانبازان تکلیف داریم و باید با اجرای برنامه‌های مناسب سالروز ورودشان به میهن اسلامی را گرامی بداریم.

وی افزود: همان‌گونه که شهدا و ایثارگران در طول دفاع مقدس به تکلیف خود عمل کرده و امروز پرچم استقلال ایران اسلامی را در جهان به اهتزاز درآوردند، ما نیز باید به تکلیف خود در تکریم و تجلیل از آنها عمل کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار