فرماندار ایلام تاکید کرد
فرماندار ایلام بر لزوم رفع مشکلات ایثارگران در ایلام تاکید کرد.
کد خبر: ۷۴۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲ 10 August 2015

به گزارش تابناک  ایلام، ناصر خوش‌خبر ظهر امروز در نشست هماهنگی گرامیداشت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سر افراز به میهن اسلامی اظهار داشت:  دشواری و صبر و استقامت عزیزان آزاده در طول دوران طاقت فرسای اسارت باعث خلق حماسه‌های جاودان و ماندگار شده است که در هیچ مکتبی مانند آن را نمی‌‌توان یافت.

فرماندار ایلام گفت: در واقع این عزیزان با خودباوری، اعتقاد به ائمه اطهار (ع) و عشق به امام و میهن اسلامیمان توانستند این سال‌های آکنده از زجر و شکنجه را تحمل کنند و با امید به پیروزی به آغوش گرم ملت بازگردند.

وی ادامه داد: آزادگان ابروی این کشور و ملت و نماد استقامت، پایمردی و شکیبایی بوده و به حق شایسته تکریم، تجلیل و تقدیرند.

این مسئول اضافه کرد: ملت ما همواره قدردان صبر و استقامت آزادگان سرافراز در زندان‌های رژیم بعثی بوده نگاه مجموعه دولت همواره حفظ ارزش‌ها و تجلیل از ایثارگران و ترویج فرهنگ غنی ایثار است و باید مدیران توجه به این مقوله را در اولویت کاری خود قرار دهند.

فرماندار ایلام در ادامه از دستگاه‌های متولی خواستار توجه ویژه و دیدار و سرکشی از خانواده‌های آزادگان قهرمان شد و بر رفع مشکلات آنها تاکید کرد.

وی ادامه داد: با تلاش بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ایلام برنامه‌های گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در ایلام برپا شده و شب 26 مرداد برنامه‌ای با حضور آزادگان و خانواده آنها در محل صدا و سیمای مرکز ایلام برگزار خواهد شد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار