فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری سارقان سابقه‌دار در همدان خبر داد.
کد خبر: ۷۴۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲ 10 August 2015

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری سارقان سابقه‌دار در همدان خبر داد.

به گزارش فارس؛رسول مرادی  با اشاره به دستگیری سه سارق سابقه‌دار در همدان با انجام کار اطلاعاتی اظهار کرد: عوامل یگان امداد به دو مرد و یک زن مظنون شدند و در همین راستا کار اطلاعاتی ـ عملیاتی در مورد این سه نفر آغاز شد.

وی گفت: با هوشیاری و سرعت عمل پلیس این سه سارق دستگیر شدند که در بازرسی از مخفیگاه آنها چهار قبضه کلت پلاستیکی، چهار عدد اسپری اشک‌آور،‌ 110 گوشی قابل استفاده، 50 دستگاه گوشی مستعمل، 55 عدد شارژ گوشی، 61 عدد کابل، 15 دستگاه کامپیوتر، هفت عدد قاب کیس کامپیوتر و دو دستگاه کیس کامل کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان هشت عدد مودم کامپیوتر، چهار دستگاه تلویزیون، یک دستگاه کلیدساز با 400 کلید و 6 دستگاه ضبط خودرو را از دیگر کشفیات دانست.

وی در بخش دیگری از سخنانش از دستگیری دو نفر سارق زن در منطقه گنجنامه با همکاری حراست تله‌کابین خبر داد و گفت: از بازرسی از سارقان چند ساعت زنانه و انگشتر کشف شد.

مرادی در ادامه با اشاره به دستگیری فروشنده قرص‌های غیر مجاز در همدان اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان همدان موفق به شناسایی یک مغازه عطاری واقع در بازارسرای فلسطین شدند که نسبت به فروش قرص‌های غیر مجاز اقدام می‌کرد.

وی در پایان سخنانش افزود: در بازرسی از مغازه، تعداد 13 هزار و 870 عدد قرص غیر مجاز از نوع متادون و ترامادون کشف و ضبط شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار