کد خبر: ۷۴۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹ 10 August 2015
رشت- شهردار رشت با تاکید بر ارتقا و توازن ارائه خدمات به شهروندان در سطح این شهر گفت: راه اندازی ۱۵ بازارچه با کمک بخش خصوصی در نواحی رشت در دستور کار شهرداری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی ثابت قدم پیش از ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح بازارچه میوه و تره بار «مریم» که در منطقه ۳ رشت قرار دارد، اظهار کرد: سیاست شهرداری رشت تمرکززدایی و ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان در تمامی مناطق و نواحی شهر و ایجاد توازن در ارائه خدمات است.

وی با اشاره به اولویت های شهرداری برای ایجاد بازارچه های خصوصی در سطح رشت افزود: راه اندازی ۱۵ بازارچه در ۱۵ ناحیه شهر و ایجاد پارک های محلی و سرای محلات در سطح شهر برای ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان در دستور کار شهرداری قرار دارد و امیدواریم با چنین اقداماتی توازن و عدالت برای تمامی شهروندان ساکن در رشت برقرار شود.

ثابت قدم با تاکید بر تمرکززدایی از بافت مرکزی شهر و خرید ارزاق عمومی شهروندان از بازارچه های خصوصی گفت: فراهم بودن بازارچه های عرضه میوه و تره بار در نقاط مختلف شهر سبب می شود که شهروندان با قیمت مطلوب و رعایت موازین بهداشتی، خریدهای روزانه خود را انجام دهند و همگام با آن، دست فروشان مستقر در جای جای شهر به ویژه در مرکز شهر ساماندهی شوند.

شهردار رشت به توسعه فضای گردشگری در بافت مرکزی رشت اشاره و بیان کرد: لزوم حضور و تردد در بافت مرکزی شهر باید بر اساس ظرفیت های گردشگری و فرهنگی باشد و توسعه بازارچه ها می تواند از حضور پرتردد شهروندان در مرکز شهر برای خرید مایحتاج روزانه بکاهد.

بازارچه مریم با سرمایه گذاری بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی بخش خصوصی در بلوار امام رضا(ع) رشت از ۱۰۰ غرفه عرضه کننده ارزاق عمومی برخوردار است.    

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار