رئیس پلیس فتا استان خبر داد؛
رئیس پلیس فتا استان در خصوص کلاهبرداری مالی در پوشش به کارگیری و استخدام نیروی کار در منزل به شهروندان هشدار داد.
کد خبر: ۷۴۲۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ 07 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ علی جمالی  در این خصوص گفت: به تازگی کلاهبرداران با درج آگهی هایی در شبکه اجتماعی تلگرام با موضوع بکارگیری و استخدام نیروی کار در منزل با دستمزد و بیمه و سایر مزایا منتشر می‌کنند.

وی افزود: پس از تماس شهروندان با شماره اعلامی از سوی انتشار دهنده آگهی، از آنها خواسته می‌شود ضمن اعلام مشخصات هویتی خود، مبالغی را جهت ثبت نام و تشکیل پرونده به شماره حساب اعلامی واریز کنند ولیکن پس از مدتی ، آگهی مورد نظر حذف شده و انتشار دهنده آگهی دیگر پاسخگو نیست.

این مقام انتظامی ضمن توصیه به عموم مردم در خصوص عدم توجه به اینگونه آگهی‌ها، تاکید کرد: حتما به صورت حضوری قبل از استخدام با صاحب آگهی ملاقات کنند و از محل فعالیت وی مطلع شوند و در صورت اطمینان از صحت موضوع، اقدامات بعدی را انجام دهند.

سرهنگ جمالی به شهروندان جویای کار گفت : قبل از اطمینان از صحت هرگونه آگهی استخدام از واریز وجه خودداری کنند تا در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند.

رئیس پلیس فتا استان ایلام در پایان از شهروندان خواست : در صورت مشاهده جرایم رایانه‌ای موضوع را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی به اداره پلیس اعلام کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار