دومین جشنواره تحلیل و نقد داستان کوتاه سال در شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۴۲۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲ 07 May 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: مجید خادم دبیر جشنواره نقد داستان کوتاه با اشاره به برگزاری دومین جشنواره تحلیل و نقد داستان کوتاه گفت: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار ۴۳ نقد به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که جزئیات آثار پس از مرحله نخست داوری در تیرماه اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره در دو بخش آزاد و ویژه برگزار می‌شود، افزود: بخش ویژه مختص تحلیل و نقد داستان‌های منتشرشده در شماره‌های اول و دوم سالنامه داستان کوتاه خلاقانه سال (حیرت) است.

دبیر جشنواره نقد داستان کوتاه افزود: هدف اصلی جشنواره شناسایی و معرفی تحلیل‌گران و منتقدین خلاق است و ۱۰ برگزیده نهایی جشنواره شهریورماه معرفی و تقدیر می‌شوند.

خادم تصریح کرد: جشنواره ویژه تحلیل و نقد داستان کوتاه است و تحلیل و نقد رمان با مجموعه داستان، پذیرفته نمی‌شود همچنین داستان کوتاه تحلیل و نقد شده، باید اثر نویسندگان فارسی‌زبان باشد.

وی ادامه داد: برای گسترش نقد ادبی شرکت در جشنواره محدودیت سنی ندارد و برای آثار ارسالی نیز محدودیت حجمی در نظر گرفته نشده است و علاوه بر آن هر منتقد حداکثر با تحلیل و نقد ۲ اثر می تواند در جشنواره شرکت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار