پروژه راه آهن تهران - همدان - سنندج از سال 85کلید خورد وقرار بود که در سال 92 به قول استانداروقت؛ همدانی ها صدای سوت قطار را بشنوند اما بعد ازگذشت یک سال از موعد مقرر نه تنها صدای سوت به گوش نرسیدبلکه هنوز ریل گذاری خط تهران به همدان هم تمام نشده.
کد خبر: ۷۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۶ 23 February 2015

      خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی می گوید که 30 هزارتن ریل خریداری شده که با این میزان می شود 100کیلومتر از راه را ریل گذاری کرد .

به گزارش تابناک همدان خجسته که در بازدید از خط آهن تهران - سنندج - همدان با اشاره به اینکه 30 هزارتن ریل خریداری شده یادآور شد که می توان در هرروز یک کیلومتر از مسیر را ریل گذاری کرد و تاکنون نیز 80 کیلومتر ازپروژه ریل گذاری شده .

حال سوال اینجاست که مسیر همدان - تهران در طول خطوط ریلی 270 کیلومترای و با احتساب اینکه 80 کیلومتر  آماده شده 190 کیلومتر از مسیر اول باقی  می ماند وبا ریل خریداری شده فقط می شود 100کیلو متر آن را ریل گذاری کرد .

و نکته ی دوم اینجاست که اگر در هرروز یک کیلومتر ریل گذاری انجام شود 100 روز طول خواهد کشید که این 30 تن به مصرف برسد حال با توجه به مسیر 410 کیلومتری(تهران -همدان- سنندج) که فقط 80کیلومتر از آن ریل گذاری شده و با ریل موجود هم در طی 100روز آینده می شود فقط 180کیلومتر از مسیر 410کیلومتری خط آهن داشته باشیم

و سوال دوم  اینکه  باتوجه به  مشکل خرید ریل و کم بود بودجه های عمرانی مردم همدان وسنندج  صدای سوت قطار را چه زمانی خواهند شنید

و سرمایه گذار چقدر  منتظر محیا بودن  زیرساخت ها  باشد؛ چقدرزمان می بردتا  مردم طعم سفر ایمن - ارزان وپاک را بچشند

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همدانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
کاش مسئولین یه کم به عقب ماندگی استان ما نسبت به استانهای دیگر توجه می کردند، آخه چرا ما باید با وجود این همه تاریخ و تمدن با مشکلاتی همچون بیکاری، اعتیاد، گرانی، ضعف ناوگان حمل و نقل و........... مواجه باشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار