نمازجمعه خوی
خطیب نماز جمعه خوی : سال‌های گذشته در این زمینه در برخورد با روزه خواران علنی، کوتاهی‌هایی صورت گرفته است ولازم است در جامعه اسلامی و علوی که همه مردم آن مسلمان و شیعه اهل بیت هستند حرمت ماه رمضان حفظ گردد.
کد خبر: ۷۴۰۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷ 03 May 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی حجت الاسلام سیدرضی شکوری امام جمعه خوی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته بعد از توصیه نماز گزاران با رعایت کردن تقوا، خطیب نماز جمعه خوی در بخش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان خوی خطاب به مسئولان قضایی، اجرایی و انتظامی اظهار داشت: همه می‌دانیم که گرفتن روزه در ماه رمضان از ضروریات دین است و تمامی مسلمانان بر حرمت و احترام او عقیده دارند.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای از انسان‌های غافل و بعضا مغرض و عوامل استکبار روزه خواری علنی را دامن می‌زنند، گفت: سال‌های گذشته در این زمینه در برخورد با روزه خواران علنی کوتاهی‌هایی صورت گرفته است ولازم است در جامعه اسلامی و علوی که همه مردم آن مسلمان و شیعه اهل بیت هستند حرمت ماه رمضان حفظ گردد.

خطیب نماز جمعه خوی افزود: برخورد با روزه خواران نیز در بخش‌های مختلف مربوط به دادگستری‌ها، مجریان از قبیل فرمانداران، نیروی انتظامی ودیگرنهاد‌های زیربط می‌باشد.

وی با اشاره به ۱۸ اردیبهشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر گفت: در کشور جمهوری اسلامی ایران هلال احمر وظایف و رسالت‌های سنگینی را در حوادث و بحران‌ها به عهده دارد و تاکنون خوب درخشیده است.

خطیب نماز جمعه خوی با بیان اینکه این نهاد یکی از ده جمعیّت قدرتمند جهان است، گفت: بدلیل درخشش ویژه در جنگ تحمیلی، خدمات رسانی به آوارگان جنگی، خدمات رسانی به مناطق بمباران شده در جنگ، زلزله ۶۹ گیلان و زنجان، بحران آوارگان عراقی و سیل اخیر چند استان، برگزاری دوره‌های متعدد آموزشی برای اقشار جامعه و فرهنگ سازی، وسعت و گستردگی دایره مأموریت که دربرگیرنده تمامی حوادث، سوانح، بلاهای طبیعی و غیر طبیعی زمینی، آسمانی، دریایی، کوهستانی و جاده‌ای و … ازجمله خدمات‌های این نهاد می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار