تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: مردم این استان تاکنون 9 میلیارد و 240 میلیون ریال کمک نقدی و کالا برای هموطنان سیلزده کشور به این نهاد ارائه داده اند.
کد خبر: ۷۳۹۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸ 30 April 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- علی ملک پور افزود: از این میزان کمک های جمع آوری شده یک میلیارد ریال کمک نقدی و مابقی کالاهای اساسی، موادغذایی، کفش و لباس، پتو و سایر لوازم ضرروی بوده است.
وی تصریح کرد: عرضه کمک های مردمی به آسیب دیدگان سیل به 37 مرکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد استان همچنان ادامه دارد که در کوتاه ترین زمان به دست نیازمندان می رسد.
ملک پور همچنین از تخصیص 20 میلیارد ریال اعتبار برای تهیه لوازم ضروری زندگی برای خانواده های تحت پوشش مناطق سیلزده استان خبر داد و گفت: بر اساس بررسی های انجام شده تاکنون یک هزار و 754 خانواده تحت پوشش این نهاد بر اثر سیلاب خسارت دیده اند.
مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین 116 واحد مسکونی مددجویان که در سیلاب تخریب شده، نیازمند بازسازی است.
ملک پور با بیان اینکه بیشترین آمار آسیب دیدگان ناشی از سیل استان، ساکن شهرستان کوهرنگ هستند، اظهار داشت: تلاش می شود تا با سرعت بیشتری در جبران این خسارت و تهیه لوازم زندگی و بازسازی واحدهای مسکونی اقدام شود.
33 هزار و 752 خانوار از کل 270 هزار و 434 خانوار چهارمحال و بختیاری تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که از این تعداد نیز 25 هزار و 997 خانوار مستمری بگیر هستند.
6 درصد جمعیت و 11 درصد از مجموع خانوارهای تحت پوشش استان زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار