مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام:
مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام گفت: ۲ پروژه راه‌سازی در جنوب استان ایلام تا پایان امسال به‌بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۷۳۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۷ 08 August 2015

به گزارش تابناک  ایلام، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان ایلام، سیدکمال‌الدین میرجعفریان امروز در بازدید از پروژه‌های راه‌سازی محور جنوب استان ایلام، اظهار داشت: واریانت زرانگوش در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: کار احداث واریانت زرانگوش به طول 5.2 کیلومتر در حال اتمام است و با اجرای عملیات آسفالت در چند روز اخیر در هفته دولت به‌بهره‌برداری می‌رسد.

میر جعفریان عنوان کرد: برای اجرای پروژه واریانت زرانگوش 72 هزار متر مکعب خاکبرداری و 118 هزار متر مکعب خاکریزی انجام‌گرفته است، برای این پروژه 3 دستگاه پل احداث شده است و برای تکمیل آن شش هزار و 600 متر مکعب زیر اساس و سه هزار و 300 متر مکعب بیس مورد استفاده قرار گرفته است.

وی درباره واریانت چشمه شیرین نیز گفت: طول این واریانت 5.3کیلومتر است که در حال حاضر 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد برای احداث این پروژه تاکنون 520 هزار متر مکعب خاکبرداری و 160 هزار متر مکعب خاکریزی انجام‌گرفته و چهار دستگاه پل احداث و یک دستگاه پل تعریض شده است و برای تکمیل این پروژه 17280 متر مکعب زیر اساس مورداستفاده قرار می‌گیرد که تا اواخر شهریور ماه سال جاری این پروژه تا مرحله آسفالت پیش می‌رود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام هدف از اجرای این پروژه‌ها را رفع نقاط پرحادثه و حذف پیچ های خطرناک مسیر به دره به دره شهر عنوان کرد و افزود: پروژه‌های راه‌سازی مختص یک منطقه خاص نیستند، بلکه همه مردم استان از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار