کد خبر: ۷۳۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳ 08 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران با تأکید بر اینکه رسانه باید تعهد اخلاقی داشته باشد و مصالح جامعه را مدنظر قرار دهند، گفت: رسانه‌ها باید اخلاق رسانه‌ای را مدنظر قرار دهند و همسو با مسئولان در راستای توسعه استان گام بردارند.

سید یدالله حسینیمدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از سال گذشته تحولاتی در خصوص بیمه سلامت رخ داده است، گفت: طرح بیمه همگانی سلامت از طرح‌های مهم بوده که 10 میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته که سهم استان از این تعداد 41 هزار نفر است.

حسینی با تأکید بر اینکه کسانی که از بیمه همگانی استقبال کردند فاقد پوشش بیمه‌ای بودند، گفت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته 75درصد مردم که درآمد آن‌ها کمتر از یک میلیون تومان بوده تحت پوشش این بیمه قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه معتقدیم پوشش بیمه سلامت را به صددرصد برسانیم، بیان کرد: اجرای طرح تحول نظام سلامت یکی از برنامه‌های دولت است که این طرح با هدف کاهش پرداخت از جیب مردم، استقرار پزشکان در بیمارستان‌ها و زایمان طبیعی بوده که در بخش روستایی سه درصد و کارمندان شش درصد بوده است.

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کاهش پرداخت از جیب مردم با اجرای طرح تحول نظام سلامت عملیاتی شده و وصول‌ها در چارچوب تعرفه‌ها است، گفت: با اجرای طرح پزشکان مقیم در مراکز بیمارستان‌ها ارائه خدمت می‌کنند.

حسینی ادامه داد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت تجهیز بیمارستان‌ها، امکانات اتاق عمل و غیره بهتر شده و خدمات مطلوب‌تری ارائه می‌شود، همچنین از مزایای طرح تحول نظام سلامت این بوده که دیگر بیماران به خارج از بیمارستان ارجاع داده نمی‌شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار