بخاطر دخالت‌های بی‌جای برخی از این نمایندگان، آموزش‌وپرورش بابل ۵ ماهی است که مدیر ندارد.
کد خبر: ۷۳۸۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶ 27 April 2019

به گزارش تابناک مازندران، امام‌جمعه بابل گفت: یک روزی بنده در همین نماز جمعه انتقاد کردم، غروب همان روز از دفتر وزیر تماس گرفتند که آقا چرا رسانه‌ای کردی؟

وزیر در کشور آنقدر قدرت ندارد که مدیر انتخاب کند، از این بی‌تدبیری در دولت تدبیروامید باید ابراز تاسف کرد!

 

۲_ انتقاد شدید دفتر نماینده بابل در واکنش به اظهارات اخير امام‌جمعه بابل

دفتر ارتباط مردمی علی نجفی نماینده مردم بابل در واکنش به اظهارات روز گذشته امام‌جمعه بابل در خصوص بی‌مدیر ماندن ۵ ماهه آموزش‌وپرورش بابل بخاطر دخالت‌های برخی نمایندگان، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«باسمه تعالی»

با توجه به اظهارات اخير امام‌جمعه بابل در خصوص وضعیت آموزش‌و‌پرورش این شهر، به آگاهی می‌رساند این‌گونه اظهارات در ادامه‌ موضع‌گيری پيرامون مسايل ديگر آن هم در تریبون نمازجمعه، موجب اختلاف‌افكنی و انحراف افكار عمومی است و همچنانکه آقای نجفی بارها تاکید داشته‌ است در عزل و نصب مدیران اجرایی دخالتی نخواهد داشت مگر در راستای ايفای نقش نظارتی و استیفای حقوق مردم.
ضمن آنکه برخی به مصداق چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند، بهتر است همزمان با امر و نهی دیگران، دخالت‌های همیشگی خود در امور مختلف را پایان دهند و به مردم توضیح دهند که تماس با وزارت آموزش‌وپرورش، هم برای نصب فردی خاص (آقای ک) به عنوان «رییس آموزش و پرورش بابل» و هم برای عزل آقای خاص دیگر (آقای ج)، آیا به منزله دخالت بی‌جا نیست؟

تماس و درخواست مكرر و مؤكد ايشان از آقای نجفی برای ممانعت از معارفه يكی از مسئولين نهادهای انقلابی شهرستان، مفهومی غير از دخالت بی‌جا دارد؟

دخالت اخير شما و برخی از همكاران شما در انتصاب ریيس يك دانشگاه در شهرستان، غير از دخالت نابجا، مفهوم ديگری دارد؟

چگونه و با كدام #اختيار_قانونی، به خود اجازه می‌دهيد در همه مسايل دخالت كرده و در عين حال #پاسخگو نباشيد؟

از اين پس به نمايندگی از مردم، صريح‌تر و شفاف‌تر با شما سخن خواهيم گفت و اجازه نمی‌دهيم با تحديد حقوق مردم و تضييع منافع شهرستان و تضعيف جايگاه نماز جمعه، در مسير تحقير مردم و توهين به نماينده بر آمده از آرای ملت، گام برداريد.

تقوی و صداقت شرط رستگاری است؛ پس برای رضای خداوند و منافع مردم، متقی باشیم و راستگو!

يك بار ديگر شما و همه مسئولين شهرستان را به وحدت و همگرايی البته در عمل و نه شعار در مسير خدمت‌گزاری صادقانه دعوت می‌كنيم.
و خداوند با راستگويان است.

شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم عابدی فیروزجائی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
سلام آقای نجفی
گویا شما فکر کردی با جامعه ای سخن میگویی که همه بی سواد و نادانند.
گویا مردم شریف بابل شما و امسال شما را که برای حفظ قدرت دست به هر اقدامی غیر قانونی میزنند و به نام قانون و نام نماینده مردم فضا سازی میکنند و جوسازی میکنند را نمی شناسند.
آرام و متین و مودب باش نماینده مردم شریف بابل.
متانت و آدب مرد به از دولت اوست
مردم بابل مردمی فهیم و ولایت مدارن، گویا آن مردمی را که داری از انان نمایندگی میکنید را خوب نشناختی، بلکه فقط مثل سواران بی مهابا میتازی
پیاده شدن تو نزدیک است
پس به فکر پیاده رفتن خود کمی آرام برو....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار