استاندارایلام
خبرنگاری به عنوان شغلی سخت دارای آثار و تبعات بسیاری بر جسم و روح فعالان این عرصه است و تصویب بازنشستگی 20 ساله خبرنگاران نشان از این واقعیت دارد.
کد خبر: ۷۳۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵ 08 August 2015
به گزارش تابناک ایلام، محمدرضا مروارید روز شنبه در آیین نکوداشت روز خبرنگار در مجتمع فرهنگی ، هنری ارشاد اسلامی ایلام اظهار کرد: حضور خبرنگاران در کنار تیم مذاکره کننده به منظور انعکاس رویدادهای این واقعه تاریخی از کارهای بزرگی بود که توانستند رسالت خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.
وی افزود: خبرنگاری به عنوان شغلی سخت دارای آثار و تبعات بسیاری بر جسم و روح فعالان این عرصه است و تصویب بازنشستگی 20 ساله خبرنگاران نشان از این واقعیت دارد.
استاندار ایلام یادآور شد: خبرنگاران برای انجام رسالت خود با عشق فعالیت کنند و تنها به دنبال منافع مادی نباشند.
مروارید رسالت خبرنگاری را در جامعه تعیین کننده دانست و ادامه داد: کار خبرنگاران آنقدر مهم و حیاتی است که اثر فعالیت آنان برخی مواقع موجب تغییر حرکت یک ملت می شود.
وی اضافه کرد: خوشبختانه اکنون خبرنگاران توانمندی در استان فعالیت می کنند بطوریکه مقالات و گزارشات فعالان رسانه ای ایلام در روزنامه های سراسری . سایت های ملی منتشر می شود.
استاندار ایلام ارتقای سطح علمی خبرنگاران را مورد تاکید قرار داد و گفت: فعالان رسانه ای در این زمینه نباید قانع باشند ، بلکه با مطالعه بیشتر تلاش کنند تا ضمن افزایش اطلاعات عمومی تسلط خود را بر حوزه کاری ارتقا دهند.
شهردار ایلام نیز در این نشست حق طلبی را رسالت تمامی خبرنگاران دانست و اظهار کرد: فعالان حوزه اطلاع رسانی با صبر و حوصله و با نگاه دقیق و کارشناسی به حوزه های مختلف جامعه نگاه و آنرا به درستی برای مردم منعکس کنند.
یزدان قبادیان ادامه داد: خبرنگاران در کنار اینکه نباید کسی را زیر سوال ببرند، تلاش کنند با بیان نارسایی ها و معضلات اجتماعی برای برطرف کردن آنها راهکار ارائه دهند.
وی افزود: شهرداری ایلام موظف به پاسخگویی به سوالات شهروندان بویژه خبرنگاران بوده و در این زمینه از نقدهای منصفانه استقبال می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار