کد خبر: ۷۳۸۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵ 26 April 2019

سایت روزنامه مارکا در یک نظرسنجی جالب اقدام به انتخاب بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال هر کشور کرده است و از ایران سه گزینه در این نظرسنجی حضور دارند. علی دایی، علی کریمی و مهدی مهدوی کیا سه بازیکنی هستند که توسط سایت این روزنامه اسپانیایی انتخاب شده اند.

سرعت کریمی و استقامت دایی

علی کریمی مثل همه نظرسنجی های سال های اخیر از همان ابتدا توانست با آرای بالا با دو رقیب نامدارش فاصله بگیرد به طوری که در ساعت 18 روز گذشته تعداد آرایی که در سایت مارکا ثبت شده بود نشان می داد که کریمی با 77% در نزدیکی کسب عنوان بهترین بازیکن تاریخ ایران است. علی دایی در آن زمان تنها 14% آرا را به دست آورده بود و مهدی مهدوی کیا ؛ پسر نیک فوتبال ایران با 9% در رده سوم قرار داشت اما بعد از گذشت نزدیک به 20ساعت ، اتفاق جالبی در نظر سنجی رخ داده است. اگر الان یعنی در حدود ساعت 12:30 ظهر پنجشنبه به سایت مارکا سر بزنید خواهید دید که فاصله کریمی و دایی به طرز جالبی کاهش پیدا کرده است. برتری 77درصدی جادوگر حالا 57% است اما دایی با رشد 20 درصدی اکنون با 34% در تعقیب او است. مهدوی کیا اما کماکان همان 9% آرای کاربران سایت مارکا را به خود اختصاص داده است. این میزان آرا از میان 28330 رای کاربران به دست آمده است و به نظر می رسد تا پایان زمان نظرسنجی و با توجه به اطلاع رسانی رسانه ای در ایران، این تعداد به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کند.

شما طرفدار کدام یک از این سه بازیکن هستید و به نظرتان از میان علی کریمی، علی دایی و مهدی مهدوی کیا کدامیک بهترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران است.

 

رقابت علی دایی و علی کریمی در مارکا

 /ع
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار